Popularność Apple jest niezaprzeczalna. Nadgryzione jabłko kojarzy chyba każdy, podobnie jak produkty z magicznym prefiksem „i”. Miliony sprzedanych iPhone’ów i jeszcze więcej zakupionych aplikacji (w przeciągu jednego tylko roku) nie wystarczą. Amerykański potentat zamierza kupić firmę reklamową Quattro Wireless za „jedyne” 275 milionów dolarów. Bodźcem do podjęcia takiej decyzji, może być chęć zakupu przez przeglądarkowego giganta – Google, podobnej firmy AdMob. W tym przypadku kwota opiewa na 750 milionów dolarów.
Na razie brak jest szczegółowych informacji na temat ogromnej inwestycji planowanej przez Apple. Według All Things Digital, oficjalne potwierdzenie może pojawić się nawet jutro.
Obie formy – Quattro Wireless oraz AdMob mają skupić się na reklamowaniu smartfonów. W końcu jest co reklamować. Już niedługo pojawi się kolejna generacja iPhone’a, nie mówiąc o prawdopodobnej, dzisiejszej premierze Nexus One. Nie zapominajmy także o całej rodzinie telefonów opartych na systemie Android.
Bohater tego artykułu, firma Quattro Wireless jest niekwestionowaną potęgą jeżeli chodzi o reklamę. Na liście jej klientów znajdują się takie nazwy jak: Microsoft, Ford, Disney oraz >Visa.
źródło: unwiredview
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.