Zamiast w Apple’a czy w Microsoft, Samsung tym razem skierował swoje ostrze (różdżkę?) w stronę Harryego Pottera. Tajwański oddział firmy przygotował klip zatytułowany Sorry Potter po to, by niektóre z cech nowego Galaxy S4 przedstawić jako magiczne.
Dla osób niewtajemniczonych, Air Gesture, Smart Pause czy Dual Shot faktycznie mogą jawić się jako opcje ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie – i tą właśnie kartą zagrał producent. Reklama jest dość ryzykowna, bo realizacja ociera się trochę o kicz… Ale to już przecież kwestia gustu.
Jedyne, czego nie rozumiem, to końcowa wstawka – ale może bardziej świadomi Czytelnicy będą w stanie wyjaśnić sytuację.
Źródło: Samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Kapitalna gra detektywistyczna od Rockstara została objęta potężnym 77% rabatem. Nie dość, że przy jej…
Klienci PKO BP zostali perfidnie wzięci na celownik. Niebezpieczeństwo nigdy do końca nie minie, można…
Nareszcie ogłoszono datę premiery serii Infinix NOTE 50. Następcy świetnych i tanich Infinix NOTE 40…
Specyfikacja Samsunga Galaxy A56, A36 i A26 5G została potwierdzona przed premierą. Znamy też konkretną…
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…