Zamiast w Apple’a czy w Microsoft, Samsung tym razem skierował swoje ostrze (różdżkę?) w stronę Harryego Pottera. Tajwański oddział firmy przygotował klip zatytułowany Sorry Potter po to, by niektóre z cech nowego Galaxy S4 przedstawić jako magiczne.
Dla osób niewtajemniczonych, Air Gesture, Smart Pause czy Dual Shot faktycznie mogą jawić się jako opcje ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie – i tą właśnie kartą zagrał producent. Reklama jest dość ryzykowna, bo realizacja ociera się trochę o kicz… Ale to już przecież kwestia gustu.
Jedyne, czego nie rozumiem, to końcowa wstawka – ale może bardziej świadomi Czytelnicy będą w stanie wyjaśnić sytuację.
Źródło: Samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Aż trudno uwierzyć, że w przedziale 1000-1500 złotych kupimy smartfon z wodoszczelnością, 5 latami aktualizacji,…
"Marsz aktualizacyjny" producenta Nothing trwa w najlepsze. Tym razem smartfon jego submarki doczekał się najnowszego…
Debiut serii Samsung Galaxy S25 jest coraz bliżej. W przyszłym tygodniu poznamy nowe flagowce na…
Kultowy RPG właśnie trafił na Steam z 90% rabatem. Ten pozwoli wam zaoszczędzić przy zakupie…
Microsoft ostrzega przed masowym oszustwem na WhatsApp. Tym razem chodzi o niebezpieczne kody QR. Sprawdź,…
Revolut przedstawia w aplikacji nowość, która zadba o bezpieczeństwo naszych danych i pieniędzy. To rozmowy…