Zamiast w Apple’a czy w Microsoft, Samsung tym razem skierował swoje ostrze (różdżkę?) w stronę Harryego Pottera. Tajwański oddział firmy przygotował klip zatytułowany Sorry Potter po to, by niektóre z cech nowego Galaxy S4 przedstawić jako magiczne.
Dla osób niewtajemniczonych, Air Gesture, Smart Pause czy Dual Shot faktycznie mogą jawić się jako opcje ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie – i tą właśnie kartą zagrał producent. Reklama jest dość ryzykowna, bo realizacja ociera się trochę o kicz… Ale to już przecież kwestia gustu.
Jedyne, czego nie rozumiem, to końcowa wstawka – ale może bardziej świadomi Czytelnicy będą w stanie wyjaśnić sytuację.
Źródło: Samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…