Kilka miesięcy temu pisałem o znaczącym zwiększeniu budżetu na reklamę przez HTC oraz o podpisaniu kontraktu reklamowego z gwiazdą filmu Iron Man. Robert Downey Jr. wraz z hasłem „Here’s to change” ma oznaczać zmiany jakie mają zapewnić tajwańskiej firmie lepsze czasy, tylko czy im się to uda?
Te dwa spoty na razie nie zapowiadają żadnych wielkich zmian czy konkretnych telefonów, ale moim zdaniem są świetnie. Hasłem przewodnim jest „Here’s to change” i mam nadzieję, że zapowiadane zmiany nie dotyczą tylko kampanii reklamowych, ale również polityki firmy oraz podejścia do swoich produktów. Poza tym wydaję mi się, że Tajwańczycy pokazali się z trochę luźniejszej strony, ponieważ sami tworzą i zachęcają ciekawe rozwinięcia nazwy HTC. Jak Wy byście rozwinęli skrót HTC?
Robert Downey Jr. który jest teraz niezwykle popularny może okazać się strzałem w dziesiątkę jeśli ta kampania będzie dalej w takiej formie i z lekkim poczuciem humoru. Poza tym odejście od tego, żeby w reklamach pokazywać tylko w czym dany produkt jest lepszy od konkurencji również cieszy. Warto też wspomnieć, że aluminiowe HTC One oraz One Mini chyba idealnie pasują do Iron Man’a. A co Wy myślicie o tych reklamach?
Źródło: phonearena.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Na polski rynek wkracza właśnie nowa linia produktowa znanego producenta - Baseus PicoGo. Mowa o…
Czy najlepszy składany telefon typu flip 2025 roku będzie też tym najdroższym? Okazuje się, że…
Zatrzęsienie premier w ostatnich dniach jest zwyczajnie spore. Tym razem oficjalnie to realme GT7 został…
Motorola Edge 60 Pro nie ma już dla nas tajemnic przed premierą. Przyszła królowa polskich…
Naprawdę świetny, dobrze oceniany FPS jest teraz do zgarnięcia taniej na Steam za sprawą potężnej…
Dawno nie poczułeś magii po odpakowaniu telefonu? Redmi Turbo 4 Pro Harry Potter Edition Ci…