Kilka miesięcy temu pisałem o znaczącym zwiększeniu budżetu na reklamę przez HTC oraz o podpisaniu kontraktu reklamowego z gwiazdą filmu Iron Man. Robert Downey Jr. wraz z hasłem „Here’s to change” ma oznaczać zmiany jakie mają zapewnić tajwańskiej firmie lepsze czasy, tylko czy im się to uda?
Te dwa spoty na razie nie zapowiadają żadnych wielkich zmian czy konkretnych telefonów, ale moim zdaniem są świetnie. Hasłem przewodnim jest „Here’s to change” i mam nadzieję, że zapowiadane zmiany nie dotyczą tylko kampanii reklamowych, ale również polityki firmy oraz podejścia do swoich produktów. Poza tym wydaję mi się, że Tajwańczycy pokazali się z trochę luźniejszej strony, ponieważ sami tworzą i zachęcają ciekawe rozwinięcia nazwy HTC. Jak Wy byście rozwinęli skrót HTC?
Robert Downey Jr. który jest teraz niezwykle popularny może okazać się strzałem w dziesiątkę jeśli ta kampania będzie dalej w takiej formie i z lekkim poczuciem humoru. Poza tym odejście od tego, żeby w reklamach pokazywać tylko w czym dany produkt jest lepszy od konkurencji również cieszy. Warto też wspomnieć, że aluminiowe HTC One oraz One Mini chyba idealnie pasują do Iron Man’a. A co Wy myślicie o tych reklamach?
Źródło: phonearena.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…
Choć może się to wydawać niesłychane, Huawei dominuje na rynku smartfonów. Składane telefony w Chinach…
Samsung Galaxy M35 5G ma nową cenę w Polsce. Teraz najbardziej opłacalnego Samsunga kupisz u…
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…