W Chinach twórcy tego telefonu już zyskali status niemal kultowej firmy – nie tylko ze względu na dobrą jakość produktów, ale też przez specyficzny model sprzedaży. Linkowany przykład stanowi doskonałą ilustrację; w ciągu 90 sekund Xiaomi sprzedało 100 tys. smartfonów. W zeszłym roku firmie udało się osiągnąć wynik 150 tys. sprzedanych słuchawek w zaledwie 13 minut.
Lei Jun, założyciel Xiaomi, ma jednak jeszcze bardziej ambitne plany. W 2015 roku (lub, najpóźniej, w 2016), chce osiągnąć przychód ze sprzedaży równy 100 miliardom juanów, czyli ok. 16,3 miliardom dolarów. Przypomnę tylko, że cała firma ma dopiero kilka lat.
Obecne wyniki finansowe – z pierwszej połowy 2013 roku – to ok. 2,1 miliarda dolarów. Jeśli popularność marki utrzyma się, to na początku przyszłego roku powinniśmy już czytać raport z kwotą przekraczającą cztery miliardy.
Do końca czerwca bieżącego roku, Xiaomi sprzedało siedem milionów telefonów.
Źródło: Unwired View
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…