Nokia (czy raczej to, co z niej zostało) wróciła do promowania swoich urządzeń przez parodiowanie innych. Tym razem, na Twitterze niemieckiego oddziału pojawił się… KitKat, ale nie ten, o którym myślicie. Nokia zawojowała poprzez wprowadzenie hasła z reklam batonika i złamanego Galaxy S4, flagowego smartfona koreańskiego producenta.
Have a brak, have a…
Nie powiem: jest trochę brutalnie, ale też wyraźnie pokazuje to agresywne zamiary Nokii (Microsoftu) i chęć zdobycia większej ilości klientów. Nie ma się zresztą czemu dziwić; Samsung w ostatnim kwartale miał dziesięciokrotnie więcej klientów. Sytuację ma ratować m.in. Lumia 1020, pierwszy, prawdziwie fotograficzny smartfon na rynku, z największą wśród telefonów matrycą.
Ogromne znaczenie będą miały też kolejne kroki Microsoftu, Ballmera i Stephena Elopa – bo nikt inny legendarnej marce nie pomoże. Nie ma jak.
Źródło: The Verge
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.