Pisałem dzisiaj, że Sony rusza z kampanią reklamową Xperii Z1, ale nie jest to jedyny sposób na zwiększenie zainteresowania japońskim flagowcem. Na Tajwanie firma Sony zaoferowała obiektyw QX10 dla pierwszy 200 kupujących w Taipei, Taichung oraz Kaohsiung. Dzięki temu utworzyły się całkiem pokaźne kolejki co możecie zobaczyć w poniższej galerii.
Okazało się, że chętnych na Xperie Z1 wraz z obiektywem QX10 znalazło się bardzo dużo i w kolejki do sklepu Sony wyglądały jak te u Apple. W galerii widać jak wielkim zainteresowaniem cieszyła się te premiera. Nie są to co prawda klienci czekający po kilkanaście dni jak w wypadku premier firmy z Cupertino, ale dla Sony to i tak jest dobry znak oraz świetna reklama swojego produktu.
Czasem szkoda, że w Polsce nie ma takich premier bo chętnie bym zobaczył czy i u nas ludzie staliby po kilka godzin tylko po to, żeby kupić smartfona za ponad 2500 złotych. Co o tym sądzicie?
Źródło: eprice.com.tw, phonearena.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.