Pisałem dzisiaj, że Sony rusza z kampanią reklamową Xperii Z1, ale nie jest to jedyny sposób na zwiększenie zainteresowania japońskim flagowcem. Na Tajwanie firma Sony zaoferowała obiektyw QX10 dla pierwszy 200 kupujących w Taipei, Taichung oraz Kaohsiung. Dzięki temu utworzyły się całkiem pokaźne kolejki co możecie zobaczyć w poniższej galerii.
Okazało się, że chętnych na Xperie Z1 wraz z obiektywem QX10 znalazło się bardzo dużo i w kolejki do sklepu Sony wyglądały jak te u Apple. W galerii widać jak wielkim zainteresowaniem cieszyła się te premiera. Nie są to co prawda klienci czekający po kilkanaście dni jak w wypadku premier firmy z Cupertino, ale dla Sony to i tak jest dobry znak oraz świetna reklama swojego produktu.
Czasem szkoda, że w Polsce nie ma takich premier bo chętnie bym zobaczył czy i u nas ludzie staliby po kilka godzin tylko po to, żeby kupić smartfona za ponad 2500 złotych. Co o tym sądzicie?
Źródło: eprice.com.tw, phonearena.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…