Jak pewnie wiecie następna edycja Androida ma nazywać się tak samo jak popularny wafelek, czyli KitKat. Google nawet z tej okazji przed swoją siedzibą postawiło odpowiedni pomnik, który przedstawia robota zrobionego z wafelków firmy Nestle. Nie jest to koniec promocji i tym razem swoją cegiełkę dorzuciło Nestle, które przygotowało bardzo interesującą i interaktywną reklamę dla przechodniów.
Musieli oni mimo trudnych warunków pogodowych siedzieć przez kilka godzin na wyznaczonych miejscach i dzięki temu mogli zdobyć Nexusa 7. Jak widać na powyższym filmie śmiałków nie zabrakło, a kilku z nich wróciło do domu z nowymi tabletami. Widać Nestle nie tylko użyczyło nazwy swojego wafelka, ale również bardzo się zaangażowało w samą promocję nowej aktualizacji Androida. Co sądzicie o tego typu promocjach? Dalibyście radę siedzieć tak przez kilka godzin dla nowego Nexusa 7?
Jeśli chcecie wiedzieć więcej o tym, co przyniesie ta aktualizacja to zajrzyjcie do wpisu Pawła, który przedstawił kilka zdjęć z niego.
Źródło: androidauthority.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Wygląda na to, że Nothing - a raczej CMF - ma jeszcze jakieś ciekawe karty…
1500 to bardzo mało na nowy smartfon w 2025 roku. Teraz możesz mieć za to…
Aktualizacja do OneUI 7 przejdzie do historii jako jeden z mniej udanych softów w historii.…
OnePlus Ace 5 Ultimate Edition to kolejna po OnePlusie 13s i OnePlusie 13T premiera chińskiego…
Klon legendarnego RTS – Tempest Rising jest obecnie do kupienia w niższej cenie niż na…
Sony Xperia 1 VII ujawnia kolejne szczegóły przed zaplanowaną na maj premierą. Poznaj cenę i…