Jak pewnie wiecie następna edycja Androida ma nazywać się tak samo jak popularny wafelek, czyli KitKat. Google nawet z tej okazji przed swoją siedzibą postawiło odpowiedni pomnik, który przedstawia robota zrobionego z wafelków firmy Nestle. Nie jest to koniec promocji i tym razem swoją cegiełkę dorzuciło Nestle, które przygotowało bardzo interesującą i interaktywną reklamę dla przechodniów.
Musieli oni mimo trudnych warunków pogodowych siedzieć przez kilka godzin na wyznaczonych miejscach i dzięki temu mogli zdobyć Nexusa 7. Jak widać na powyższym filmie śmiałków nie zabrakło, a kilku z nich wróciło do domu z nowymi tabletami. Widać Nestle nie tylko użyczyło nazwy swojego wafelka, ale również bardzo się zaangażowało w samą promocję nowej aktualizacji Androida. Co sądzicie o tego typu promocjach? Dalibyście radę siedzieć tak przez kilka godzin dla nowego Nexusa 7?
Jeśli chcecie wiedzieć więcej o tym, co przyniesie ta aktualizacja to zajrzyjcie do wpisu Pawła, który przedstawił kilka zdjęć z niego.
Źródło: androidauthority.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…