W 2011 roku Samsung zaprezentował pierwsze w asortymencie urządzenie należące do rodziny Galaxy Note, charakteryzującej się obecnością dużego wyświetlacza oraz stylusa S-Pen z dedykowanymi aplikacjami znacznie rozszerzającymi funkcjonalność. Od tego czasu rokrocznie Samsung prezentuje nową generację phabletów Galaxy Note, wprowadzając przy tym znaczące zmiany. Tym razem przyszedł czas na podsumowanie dwuletniej obecności rzeczonych urządzeń na rynku.
Jak informował nas na początku września JK Shin – dyrektor generalny w firmie Samsung – od 2011 roku sprzedaż phabletów z serii Galaxy Note, w skład której wchodziły do niedawna Galaxy Note oraz Galaxy Note II przekroczyła 38 milionów egzemplarzy. Trzeba przyznać, że to imponujący wynik biorąc pod uwagę początkowe szydzenie z wielkości wyświetlacza i gabarytów urządzenia.
Podczas prezentacji Samsunga Galaxy Note trzeciej generacji na rodzimym rynku poinformowano, zę sprzedaż Galaxy Note II przekroczyła 30 milionów, co oznacza, że w przeciągu prawie trzech tygodni południowokoreański koncern dostarczył dwa miliony egzemplarzy. Planowana sprzedaż Samsunga Galaxy Note trzeciej generacji .
źródło: .phonearena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.