W świecie nowych technologii jedną z bardzo popularnych form reklamy jest porównanie swoich produktów z tym, co oferuje konkurencja. Na taki krok zdecydowało się również LG, ale tym razem nie rozwiesza nigdzie wielkich banerów, a uderza prosto do użytkowników urządzeń konkurencyjnych firm i to bardzo trafnie.
LG zdecydowało się na wyświetlanie reklam użytkownikom konkretnych modeli telefonów. Ludzie korzystający z Samsunga zobaczą pytanie: „Czekasz aż Twój Galaxy wszystko załaduje?„. Odnosi się to oczywiście to procesora, który w G2 jest o 20% szybszy niż w S4, jak podaje sama firma. Jeśli macie iPhone to możecie liczyć na pytanie: „Ciężko to przeczytać na Twoim iPhone?” co oczywiście nawiązuje do dużo mniejszego ekranu. Ostatnim z konkurentów Koreańczyków, którzy doczekali się spersonalizowanej reklamy jest HTC. Użytkownikom One pokaże się wiadomość: „Zmęczony ładowaniem swojego HTC One?„. LG podaje, że bateria w ich smartfonie starsza na 30% dłuższe działanie.
Co sądzicie o takim sposobie reklamy? Jest on zabawny oraz spersonalizowany i uderza w najbardziej denerwujące elementy używanych telefonów. W moich oczach Koreańczycy zyskali i muszę przyjrzeć się bliżej LG G2 przy zmianie telefonu.
Źródło: businessinsider.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…