Wielu przeciwników Samsunga twierdzi, że Koreańczycy to w większości dobry marketing, a ich produkty nie są już takie interesujące w stosunku do konkurencji. Oczywiście jest w tym ziarno prawdy, ponieważ wydatki koreańskiej firmy na reklamę są ogromne. W tym roku będzie to ponad 14 miliardów dolarów!
14 miliardów dolarów to jest 5.4% przychodu Samsunga, co jest największym wynikiem wśród 20 czołowych producentów smartfonów. J.K. Shin z koreańskiej firmy powiedział, że takie wydatki pozwoliły im stać się topową marką na tym rynku, z czym nie można się nie zgodzić. Jeszcze kilka lat temu produkty Samsunga nie były tak cenione, ale dzięki coraz lepszym urządzeniom oraz świetnym reklamom jest to teraz największa firma w tej branży. Większość z nas zapewne pamięta najlepszy okres dla tego producenta, który trafił do naszej pamięci dzięki świetnym spotom uderzającym w fanów Apple.
Benedict Evans, konsultant w sprawach technologii i mediów twierdzi, że marka Samsung jest teraz silniejsza, niż sam Android oraz jakikolwiek inny producent smartfonów, oprócz Apple. Na polu produktów premium produkty z nadgryzionym jabłkiem są dużo mocniejsze niż urządzenia Samsunga.
Źródło: phonearena.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.