Wielu przeciwników Samsunga twierdzi, że Koreańczycy to w większości dobry marketing, a ich produkty nie są już takie interesujące w stosunku do konkurencji. Oczywiście jest w tym ziarno prawdy, ponieważ wydatki koreańskiej firmy na reklamę są ogromne. W tym roku będzie to ponad 14 miliardów dolarów!
14 miliardów dolarów to jest 5.4% przychodu Samsunga, co jest największym wynikiem wśród 20 czołowych producentów smartfonów. J.K. Shin z koreańskiej firmy powiedział, że takie wydatki pozwoliły im stać się topową marką na tym rynku, z czym nie można się nie zgodzić. Jeszcze kilka lat temu produkty Samsunga nie były tak cenione, ale dzięki coraz lepszym urządzeniom oraz świetnym reklamom jest to teraz największa firma w tej branży. Większość z nas zapewne pamięta najlepszy okres dla tego producenta, który trafił do naszej pamięci dzięki świetnym spotom uderzającym w fanów Apple.
Benedict Evans, konsultant w sprawach technologii i mediów twierdzi, że marka Samsung jest teraz silniejsza, niż sam Android oraz jakikolwiek inny producent smartfonów, oprócz Apple. Na polu produktów premium produkty z nadgryzionym jabłkiem są dużo mocniejsze niż urządzenia Samsunga.
Źródło: phonearena.com
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że coraz pewniejszym jest premiera tego ciekawego urządzenia. Składany Apple iPhone Fold…
Do premiery "nowej generacji" flagowców, które będą wyposażone w nowego Snapdragona, pozostało jeszcze trochę czasu.…
Xiaomi jest nowym liderem chińskiego rynku smartfonów. Udało im się wyprzedzić Huawei i dzięki potężnemu…
OnePlus 11 dostał nową aktualizację. Ten podwójny ex-flagowiec będzie wspierany przez kolejne 3 lata, a…
iQOO Z10x debiutuje w cenie, która kpi sobie z całej konkurencji. Przy nim nawet CMF…
HONOR Magic 8 Pro znów powalczy o tytuł najważniejszego smartfona do zdjęć na rynku. Jego…