Wielu przeciwników Samsunga twierdzi, że Koreańczycy to w większości dobry marketing, a ich produkty nie są już takie interesujące w stosunku do konkurencji. Oczywiście jest w tym ziarno prawdy, ponieważ wydatki koreańskiej firmy na reklamę są ogromne. W tym roku będzie to ponad 14 miliardów dolarów!
14 miliardów dolarów to jest 5.4% przychodu Samsunga, co jest największym wynikiem wśród 20 czołowych producentów smartfonów. J.K. Shin z koreańskiej firmy powiedział, że takie wydatki pozwoliły im stać się topową marką na tym rynku, z czym nie można się nie zgodzić. Jeszcze kilka lat temu produkty Samsunga nie były tak cenione, ale dzięki coraz lepszym urządzeniom oraz świetnym reklamom jest to teraz największa firma w tej branży. Większość z nas zapewne pamięta najlepszy okres dla tego producenta, który trafił do naszej pamięci dzięki świetnym spotom uderzającym w fanów Apple.
Benedict Evans, konsultant w sprawach technologii i mediów twierdzi, że marka Samsung jest teraz silniejsza, niż sam Android oraz jakikolwiek inny producent smartfonów, oprócz Apple. Na polu produktów premium produkty z nadgryzionym jabłkiem są dużo mocniejsze niż urządzenia Samsunga.
Źródło: phonearena.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…