Po ponad czterech miesiącach sprzedaży LG G2 przyszedł czas na podsumowanie. Zanim to tego przejdziemy, pozwolę sobie nadmienić, że Samsung Galaxy S4 sprzedał się w nakładzie 20 milionów egzemplarzy w ciągu 60 dni od premiery, natomiast Galaxy Note 3 został dostarczony w ilości pięciu milionów sztuk w miesiąc od debiutu. A jak na tle konkurencji wypada LG G2?
Niestety, ale bardzo kiepsko, gdyż po ponad czterech miesiącach od wprowadzenia do sprzedaży południowokoreański koncern może pochwalić się sprzedażą na poziomieokoło 2.3 miliona egzemplarzy z czego w Korei Południowej na zakup zdecydowało się około sześćset tysięcy osób. Założeniem LG było dostarczenie trzech milionów jednostek w trzecim kwartale tego roku, jednak jak widać cel nie został osiągnięty.
Nawet najlepsze podzespoły, elegancki design oraz autorskie zastosowania nie są w stanie pomóc w walce z urządzeniami Samsunga. Być może LG zbyt mało wydaje na promowanie produktów, a także za długo zwleka z wprowadzeniem ich do międzynarodowej sprzedaży. A według Was w czym tkwi problem?
źródło: phonearena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.