Xiaomi to firma z potencjałem (powstała nieco ponad trzy lata temu), który dostrzegł Hugo Barra obejmując stanowisko wiceprezesa. To właśnie ta firma pokazała, że produkcja smartfonu klasy średniej, a także premium nie musi być kosztowna, czego dowodem jest Xiaomi Red Rice, a także Xiaomi MI3. Kilkukrotne rekordy sprzedaży w 2013 roku pozwoliły młodej firmie dostarczyć dwadzieścia milionów smartfonów. W tym roku firma planuje podwoić sprzedaż.
Dyrektor generalny w firmie Xiaomi – Lei Jun – za pośrednictwem portalu społecznościowego Twitter poinformował, że w 2014 roku firma planuje dostarczyć czterdzieści milionów smartfonów, czyli dwukrotnie więcej, aniżeli w roku ubiegłym. Trzeba przyznać, że plan jest ambitny, biorąc pod uwagę, że zaledwie dwa lata temu udało się wysłać około siedem milionów egzemplarzy. Oczywiście dane dotyczą wyłącznie azjatyckiego rynku, gdyż do tej pory nie jest jasne czy firma zdecyduje się wprowadzić smartfony na inne rynki, jak planuje to konkurencyjne Meizu, które zaatakuje Stany Zjednoczone Ameryki już podczas CES 2014.
źródło: androidworld
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…
Choć może się to wydawać niesłychane, Huawei dominuje na rynku smartfonów. Składane telefony w Chinach…
Samsung Galaxy M35 5G ma nową cenę w Polsce. Teraz najbardziej opłacalnego Samsunga kupisz u…
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…