Xiaomi to firma z potencjałem (powstała nieco ponad trzy lata temu), który dostrzegł Hugo Barra obejmując stanowisko wiceprezesa. To właśnie ta firma pokazała, że produkcja smartfonu klasy średniej, a także premium nie musi być kosztowna, czego dowodem jest Xiaomi Red Rice, a także Xiaomi MI3. Kilkukrotne rekordy sprzedaży w 2013 roku pozwoliły młodej firmie dostarczyć dwadzieścia milionów smartfonów. W tym roku firma planuje podwoić sprzedaż.
Dyrektor generalny w firmie Xiaomi – Lei Jun – za pośrednictwem portalu społecznościowego Twitter poinformował, że w 2014 roku firma planuje dostarczyć czterdzieści milionów smartfonów, czyli dwukrotnie więcej, aniżeli w roku ubiegłym. Trzeba przyznać, że plan jest ambitny, biorąc pod uwagę, że zaledwie dwa lata temu udało się wysłać około siedem milionów egzemplarzy. Oczywiście dane dotyczą wyłącznie azjatyckiego rynku, gdyż do tej pory nie jest jasne czy firma zdecyduje się wprowadzić smartfony na inne rynki, jak planuje to konkurencyjne Meizu, które zaatakuje Stany Zjednoczone Ameryki już podczas CES 2014.
źródło: androidworld
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Klon legendarnego RTS – Tempest Rising jest obecnie do kupienia w niższej cenie niż na…
Sony Xperia 1 VII ujawnia kolejne szczegóły przed zaplanowaną na maj premierą. Poznaj cenę i…
Samsung szykuje premierę nowego flagowca. Wiemy już, kiedy dokładnie Samsung Galaxy S25 Edge pojawi się…
Na salony wjeżdża nowy smartwatch. Premiera Motorola moto watch fit stała się faktem, dlatego przyjrzyjmy…
RPG od CD Projekt RED – Wiedźmin 2 jest do kupienia tanio za wyjątkowo śmieszne…
PEKAO publikuje alarmujący komunikat do każdego klienta banku. Choć wiadomość pojawiła się na początku tego…