Xiaomi to firma z potencjałem (powstała nieco ponad trzy lata temu), który dostrzegł Hugo Barra obejmując stanowisko wiceprezesa. To właśnie ta firma pokazała, że produkcja smartfonu klasy średniej, a także premium nie musi być kosztowna, czego dowodem jest Xiaomi Red Rice, a także Xiaomi MI3. Kilkukrotne rekordy sprzedaży w 2013 roku pozwoliły młodej firmie dostarczyć dwadzieścia milionów smartfonów. W tym roku firma planuje podwoić sprzedaż.
Dyrektor generalny w firmie Xiaomi – Lei Jun – za pośrednictwem portalu społecznościowego Twitter poinformował, że w 2014 roku firma planuje dostarczyć czterdzieści milionów smartfonów, czyli dwukrotnie więcej, aniżeli w roku ubiegłym. Trzeba przyznać, że plan jest ambitny, biorąc pod uwagę, że zaledwie dwa lata temu udało się wysłać około siedem milionów egzemplarzy. Oczywiście dane dotyczą wyłącznie azjatyckiego rynku, gdyż do tej pory nie jest jasne czy firma zdecyduje się wprowadzić smartfony na inne rynki, jak planuje to konkurencyjne Meizu, które zaatakuje Stany Zjednoczone Ameryki już podczas CES 2014.
źródło: androidworld
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nowego Xiaomi pokochasz za pojemną baterię i wysoką wydajność. Xiaomi Redmi Turbo 4 ujawnił część…
Ta gra to interaktywny film, który stał się niemałym hitem w oczach krytyków i graczy.…
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…