Operator komórkowy, a raczej programiści sieci Play, przeprowadzili drugie podejście do uruchomienia nowej wersji platformy Play24. Za pierwszym razem pojawiły się błędy i operator musiał wrócić do wersji poprzedniej.
Pierwsza wersja nowej odsłony Play24 dla przeglądarek internetowych pojawiła się w połowie stycznia, jednak od razu pojawiły się doniesienia od użytkowników, że narzędzie nie działa poprawnie. Po zweryfikowaniu tych wiadomości, operator postanowił na razie zaprzestać udostępniania nowej wersji Play24. Przez ten czas pracowano nad naprawieniem błędów.
Wygląda na to, że problemy zostały rozwiązane, ponieważ od poniedziałku Play udostępnia stopniowo nowy Play24 dla swoich klientów. Takie informacje przekazał Marcin Gruszka na swoim blogu.
Od poniedziałku stopniowo uruchamialiśmy nową wersję Play24 dla wszystkich klientów.
Rzecznik prasowy Play zapewnia, że wszyscy odczują poprawę w działaniu Play24. Czy faktycznie coś takiego możecie potwierdzić? Ja nie jestem klientem Play, więc nie mogę tego osobiście sprawdzić. Ale może ktoś z Was przekaże informacje?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.