Każda nowa generacja Samsunga Galaxy S cieszy się olbrzymim zainteresowaniem. I nie inaczej mogło być w przypadku modelu Samsung Galaxy S5, który na pewno jest ciekawszy od Galaxy S4. Od premiery minęło kilkadziesiąt godzin, ale to nie przeszkodziło w uzyskaniu wyniku 100 tys. osób wyrażających chęć zakupu Galaxy S5 w T-Mobile.
Informację o sporym zainteresowaniu przekazał pracownik sieci T-Mobile, ale w sumie mnie to nie dziwi. Przy okazji chwali się świetnym wynikiem, a dodatkowo to darmowa reklama dla operatora. Mike Sievert, który pełni funkcje CMO w T-Mobile, poinformował na swoim koncie w serwisie mikroblogowym Twitter wynikami Samsunga Galaxy S5.
W tej chwili na stronie operatora zapisało się ponad 100 tys. osób. Wszyscy wyrazili wstępnie zainteresowanie otrzymaniem oferty przedsprzedażowej Samsunga Galaxy S5. W ile czasu udało się osiągnąć taki wynik? Zapisy trwają od dwóch dni. Dla T-Mobile to rekordowy wynik. Jednak Samsung Galaxy S5 w porównaniu do Galaxy S4 ma coś nowego. Mam tutaj na myśli wodoodporną obudowę, czy skaner linii papilarnych.
Jak oceniacie wynik? Chyba każdy producent chciałby osiągać takie wyniki sprzedażowe, jak Samsung z Galaxy S…
źródło: Twitter
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.