Xiaomi radzi sobie naprawdę całkiem dobrze. Ma ciekawe smartfony, a także interesujące pomysły na promocję. Podczas akcji Mi Fan Festival producent sprzedał ponad 1.3 mln sztuk telefonów komórkowych w 12 godzin! Naprawdę imponujący wynik.
Akcja Mi Fan Festival to akcja firmy Xiaomi, która wystartowała 8 kwietnia na Tajwanie, a także w Singapurze, Chinach i Hong Kongu. Przez 12 godzin producent oferował w promocyjnych cenach trzy multimedialne smartfony – Xiaomi Mi3, Redmi i Redmi Note. W tym dniu sprzedano ponad 1.3 mln egzemplarzy produktów Xiaomi. Firma wystawiała urządzenia partiami, w różnych cenach i dodatkowymi rabatami na akcesoria.
Mimo świetnego wyniku, producentowi Xiaomi nie udało się wyprzedać wszystkich zapasów, które przygotował. Firma zamierzała sprzedać po 600 tys. sztuk Redmi oraz Redmi Note, a także 400 tys. egzemplarzy Mi3. Xiaomi zamierza jeszcze w tym roku wejść na nowe rynki, m.in. w Indiach oraz Malezji. W ten sposób w całym 2014 roku chce sprzedać 60 mln sztuk, a w 2015 – ponad 100 mln.
źródło: news.softpedia.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.