Serwis iFixit zajmujący się rozkręcaniem urządzeń, a także oceną produktu pod kątem chałupniczej naprawy, postanowił wziąć na warsztat najnowszy smartfon południowokoreańskiego koncernu – Samsunga Galaxy S5. Jak się okazuje, dostanie się do wnętrza nie jest takie łatwe, ale też nie niemożliwe – w dziesięciopunktowej skali nasz bohater otrzymał pięć punktów, a to oznacza, że producent utrudnił życie wszystkim serwisantom oraz złotym rączkom (poprzednia generacja galaktycznej eski otrzymała aż osiem punktów, tak samo jak Galaxy S III).
źródło: ifixit
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…