Serwis iFixit zajmujący się rozkręcaniem urządzeń, a także oceną produktu pod kątem chałupniczej naprawy, postanowił wziąć na warsztat najnowszy smartfon południowokoreańskiego koncernu – Samsunga Galaxy S5. Jak się okazuje, dostanie się do wnętrza nie jest takie łatwe, ale też nie niemożliwe – w dziesięciopunktowej skali nasz bohater otrzymał pięć punktów, a to oznacza, że producent utrudnił życie wszystkim serwisantom oraz złotym rączkom (poprzednia generacja galaktycznej eski otrzymała aż osiem punktów, tak samo jak Galaxy S III).
źródło: ifixit
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Wciągająca strategia turowa jest obecnie na wyciągnięcie ręki wielu graczy. Objęta została bowiem kapitalną promocją,…
Samsung uchyla rąbka tajemnicy i zdradza kolejne nowości w One UI 7 i Galaxy AI,…
Xiaomi Redmi Note 14 to nowy model chińskiego giganta rynku elektronicznego. Na salony razem z…
Mroczny RTS na premierę objęty został rewelacyjnym 65% rabatem. Teraz każdy z was może zgarnąć…
Składany Huawei Mate X6 zdradza cenę na polskim rynku. To pozytywne zaskoczenie – tak tanio…
Do premiery przygotowuje się wytrzymały tablet Samsunga, który otrzyma standard MIL-STD-810H oraz IP68. Niejaki Samsung…