Kuba Wojewódzki to twarz kampanii reklamowej Play. Dzięki jego osobie wybuchła mała, zabawna „wojenka” pomiędzy sieciami Play oraz T-Mobile na Facebooku.
Wszystko zaczęło się, gdy rzecznik prasowy sieci Play udostępnił na swoim profilu zabawny filmik z programu X-Factor. Kuba Wojewódzki skomentował problem z krzesłami, a dokładnie pozycję Czesława Mozilla – tak kończą ludzie, którzy przechodzą do T-Mobile. Gwiazdorowi TVN chodziło o obecność Mozilla w reklamach T-Mobile, choć wcześniej pojawiał się w spotach Play.
Ale to nie koniec. W social media na kryzysy trzeba reagować szybko i T-Mobile właśnie tak zrobiło. Riposta to po prostu mistrzostwo świata – czapki z głów. Chodzi dokładnie o komentarz T-Mobile Polska pod postem – Próbujemy skontaktować się z Kubą w sprawie tej wypowiedzi, ale ciągle nie ma zasięgu.
Co sądzicie? Ja się autentycznie uśmiałem. 🙂
źródło: własne
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
OnePlus 13T do tej pory obracał się raczej w sferze plotek, niż smartfonów, których premiery…
Na AliExpres pojawiła się pożądana promocja na lidera tanich laptopów 14". BMAX S14 Pro doczekał…
Xiaomi SU7 Ultra pobiło kolejny rekord okrążenia. Tym razem udało się tego dokonać na torze…
Epic Games zmienia zasady gry w kwestii cotygodniowego rozdawnictwa. Gracze raz jeszcze obdarowani zostali dwoma…
Apple iPhone 16e chce być najlepszym telefonem w cenie 3000 złotych. Znam jednak znacznie lepsze…
Nothing Phone 3a i Phone 3a Pro to najlepiej wycenione na start telefony, jakie widziałem…