Kuba Wojewódzki to twarz kampanii reklamowej Play. Dzięki jego osobie wybuchła mała, zabawna „wojenka” pomiędzy sieciami Play oraz T-Mobile na Facebooku.
Wszystko zaczęło się, gdy rzecznik prasowy sieci Play udostępnił na swoim profilu zabawny filmik z programu X-Factor. Kuba Wojewódzki skomentował problem z krzesłami, a dokładnie pozycję Czesława Mozilla – tak kończą ludzie, którzy przechodzą do T-Mobile. Gwiazdorowi TVN chodziło o obecność Mozilla w reklamach T-Mobile, choć wcześniej pojawiał się w spotach Play.
Ale to nie koniec. W social media na kryzysy trzeba reagować szybko i T-Mobile właśnie tak zrobiło. Riposta to po prostu mistrzostwo świata – czapki z głów. Chodzi dokładnie o komentarz T-Mobile Polska pod postem – Próbujemy skontaktować się z Kubą w sprawie tej wypowiedzi, ale ciągle nie ma zasięgu.
Co sądzicie? Ja się autentycznie uśmiałem. 🙂
źródło: własne
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
"Marsz aktualizacyjny" producenta Nothing trwa w najlepsze. Tym razem smartfon jego submarki doczekał się najnowszego…
Debiut serii Samsung Galaxy S25 jest coraz bliżej. W przyszłym tygodniu poznamy nowe flagowce na…
Kultowy RPG właśnie trafił na Steam z 90% rabatem. Ten pozwoli wam zaoszczędzić przy zakupie…
Microsoft ostrzega przed masowym oszustwem na WhatsApp. Tym razem chodzi o niebezpieczne kody QR. Sprawdź,…
Revolut przedstawia w aplikacji nowość, która zadba o bezpieczeństwo naszych danych i pieniędzy. To rozmowy…
Wciągająca strategia turowa jest obecnie na wyciągnięcie ręki wielu graczy. Objęta została bowiem kapitalną promocją,…