Kuba Wojewódzki to twarz kampanii reklamowej Play. Dzięki jego osobie wybuchła mała, zabawna „wojenka” pomiędzy sieciami Play oraz T-Mobile na Facebooku.
Wszystko zaczęło się, gdy rzecznik prasowy sieci Play udostępnił na swoim profilu zabawny filmik z programu X-Factor. Kuba Wojewódzki skomentował problem z krzesłami, a dokładnie pozycję Czesława Mozilla – tak kończą ludzie, którzy przechodzą do T-Mobile. Gwiazdorowi TVN chodziło o obecność Mozilla w reklamach T-Mobile, choć wcześniej pojawiał się w spotach Play.
Ale to nie koniec. W social media na kryzysy trzeba reagować szybko i T-Mobile właśnie tak zrobiło. Riposta to po prostu mistrzostwo świata – czapki z głów. Chodzi dokładnie o komentarz T-Mobile Polska pod postem – Próbujemy skontaktować się z Kubą w sprawie tej wypowiedzi, ale ciągle nie ma zasięgu.
Co sądzicie? Ja się autentycznie uśmiałem. 🙂
źródło: własne
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sony Xperia 1 VII ujawnia kolejne szczegóły przed zaplanowaną na maj premierą. Poznaj cenę i…
Samsung szykuje premierę nowego flagowca. Wiemy już, kiedy dokładnie Samsung Galaxy S25 Edge pojawi się…
Na salony wjeżdża nowy smartwatch. Premiera Motorola moto watch fit stała się faktem, dlatego przyjrzyjmy…
RPG od CD Projekt RED – Wiedźmin 2 jest do kupienia tanio za wyjątkowo śmieszne…
PEKAO publikuje alarmujący komunikat do każdego klienta banku. Choć wiadomość pojawiła się na początku tego…
Jaki jest najlepszy smartwatch, jaki da się kupić za około 750 złotych? Moim zdaniem to…