Niedawno opisaliśmy problem związany z iMessage, który doprowadził do tego, że firma Apple została pozwana przez swojego użytkownika. Po kilku dniach od tego wydarzenia jeden z pracowników jabłkowego koncernu oznajmia, że Apple podjął kroki w celu naprawienia swojego komunikatora.
Na łamach 9to5mac możemy znaleźć słowa Iny Fried związanej z AppleCare, która mówi:
Ostatnio naprawiliśmy błąd związany z iMessage po stronie serwerów, a w kolejnej aktualizacji oprogramowania pojawią się dodatkowe poprawki. Użytkownikom, którzy wciąż doświadczają problemów z iMessage, polecamy się skontaktować z AppleCare.
Problem z iMessage – wewnętrznym komunikatorem systemu iOS – polega na tym, że użytkownicy, którzy wcześniej korzystali z tej usługi, po uruchomieniu karty SIM w innym urządzeniu (nie działającym pod kontrolą iOS-a) mają problem z odbieraniem wysyanych do nich SMS-ów, ponieważ urządzenia nadawców wciąż widzą odbiorcę jak użytkownika iMessage, przez co wiadomości „giną”. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.
źródło: 9to5mac
Ceny Apple iPhone 5c
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.