Niedawno opisaliśmy problem związany z iMessage, który doprowadził do tego, że firma Apple została pozwana przez swojego użytkownika. Po kilku dniach od tego wydarzenia jeden z pracowników jabłkowego koncernu oznajmia, że Apple podjął kroki w celu naprawienia swojego komunikatora.
Na łamach 9to5mac możemy znaleźć słowa Iny Fried związanej z AppleCare, która mówi:
Ostatnio naprawiliśmy błąd związany z iMessage po stronie serwerów, a w kolejnej aktualizacji oprogramowania pojawią się dodatkowe poprawki. Użytkownikom, którzy wciąż doświadczają problemów z iMessage, polecamy się skontaktować z AppleCare.
Problem z iMessage – wewnętrznym komunikatorem systemu iOS – polega na tym, że użytkownicy, którzy wcześniej korzystali z tej usługi, po uruchomieniu karty SIM w innym urządzeniu (nie działającym pod kontrolą iOS-a) mają problem z odbieraniem wysyanych do nich SMS-ów, ponieważ urządzenia nadawców wciąż widzą odbiorcę jak użytkownika iMessage, przez co wiadomości „giną”. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.
źródło: 9to5mac
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) udowadniają, że eksport nie jest zarezerwowany wyłącznie dla dużych…
Orange Flex przygotował ofertę idealną w ramach ferii zimowych, które właśnie trwają. W aplikacji w…
Wygląda na to, że Google Pixel 6a to naprawdę wytrzymały smartfon. Już niejeden egzemplarz wytrzymał…
Niebawem poznamy najcieńszy flagowiec, który zdetronizuje dotychczasowego króla "składaków", czyli HONOR Magic V3. Do debiutu…
Nowa metoda oszustów jest bezlitosna dla niczego nieświadomych Polaków. Policja wydała ważny apel, wskazując, kto…
DeepSeek to nowe objawienie 2025 roku, czyli chatbot AI, który stał się konkurencją dla ChatGPT.…