Xiaomi to jeden z tych producentów, którego produkty cieszą się ogromnym zainteresowaniem poza Państwem Środka. Jest to zasługa świetnie dopracowanego ekosystemu MIUI, a także konkurencyjnych cen. Producent postawił sobie za cel dostarczenie w tym roku sześćdziesięciu milionów smartfonów i zdaje się, że zrealizuje swój plan.
Pięć miesięcy pozwoliło na dostarczenie ponad dwudziestu dwóch milionów smartfonów, a to oznacza, że firma zyskała na popularności, gdyż w roku ubiegłym całkowita sprzedaż wyniosła zaledwie 18.7 miliona egzemplarzy. A zatem osiągnięcie zamierzonego celu, to tylko kwestia czasu, biorąc pod uwagę, że Xiaomi otwiera się na nowe rynki a prezentacji nie doczekał się jeszcze tegoroczny flagowiec – Xiaomi MI3S.
źródło: gsminsider
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W sieci pojawiły się już pierwsze przecieki o Oppo Reno 14. Smartfon ma sporo do…
Lenovo i Motorola zapraszają do pierwszego w Polsce i drugiego w Europie showroomu obu marek.…
Jeżeli ktoś myśli, że Apple i Samsung zmienią coś w świecie składanych smartfonów, to gratuluje…
Samsung Galaxy Tab S10 FE i Tab S10 FE+ trafiły właśnie do sklepów w Polsce.…
Premiera Nintendo Switch 2 staje się faktem. Nowa przenośna konsola japońskiego giganta przyniesie sporo nowości,…
Garmin Vivoactive 6 zadebiutował w Polsce. Cena jest całkiem przystępna, zegarek oferuje płatności Garmin Pay…