Xiaomi zaplanowało na ten rok sprzedaż na poziomie sześćdziesięciu milionów smartfonów, co oznacza, że zarząd firmy liczy na ponad trzykrotny wzrost sprzedaży względem roku ubiegłego. Cel wydaje się być na wyciągniecie ręki, patrząc na informacje przekazane przez przedstawicieli firmy.
Sześć miesięcy pozwoliło na dostarczenie dwudziestu sześciu milionów smartfonów, a to oznacza, że firma zyskała na popularności, gdyż w roku ubiegłym całkowita sprzedaż wyniosła zaledwie 18.7 miliona egzemplarzy. A zatem osiągnięcie zamierzonego celu, to tylko kwestia czasu, biorąc pod uwagę, że Xiaomi otwiera się na nowe rynki a prezentacji nie doczekał się jeszcze tegoroczny flagowiec – Xiaomi MI3S.
Warto również dodać, że wzrost sprzedaży przełożył się na wygenerowanie wzrostu dochodów do 33 miliardów juanów, co daje wzrost na poziomie 149 procent, do analogicznego okresu w roku ubiegłym.
źródło: xiaomi
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.