Xiaomi zaplanowało na ten rok sprzedaż na poziomie sześćdziesięciu milionów smartfonów, co oznacza, że zarząd firmy liczy na ponad trzykrotny wzrost sprzedaży względem roku ubiegłego. Cel wydaje się być na wyciągniecie ręki, patrząc na informacje przekazane przez przedstawicieli firmy.
Sześć miesięcy pozwoliło na dostarczenie dwudziestu sześciu milionów smartfonów, a to oznacza, że firma zyskała na popularności, gdyż w roku ubiegłym całkowita sprzedaż wyniosła zaledwie 18.7 miliona egzemplarzy. A zatem osiągnięcie zamierzonego celu, to tylko kwestia czasu, biorąc pod uwagę, że Xiaomi otwiera się na nowe rynki a prezentacji nie doczekał się jeszcze tegoroczny flagowiec – Xiaomi MI3S.
Warto również dodać, że wzrost sprzedaży przełożył się na wygenerowanie wzrostu dochodów do 33 miliardów juanów, co daje wzrost na poziomie 149 procent, do analogicznego okresu w roku ubiegłym.
źródło: xiaomi
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…
Apple iPhone SE 4 będzie miał premierę w Polsce jeszcze wcześniej, niż oczekiwałem. Smartfon zadebiutuje…
Zadebiutował OPPO Find X8 Pro: superflagowiec stworzony z myślą o Europie, a co za tym…
Podkręcony Snapdragon 8 Gen 3 w połączeniu z 7000 mAh to marzenie niejednego ManiaKa. Sam…