Na co najbardziej narzekają użytkownicy smartfonów? Oczywiście na baterię. Samsung doskonale o tym wie i przygotował nową reklamę, w której podkreślone są zalety technologii Ultra Power Saving Mode.
Reklamy porównawcze w ostatnich latach są bardzo modne i skuteczne, więc nie dziwie się, że Samsung zamierza z tego skorzystać. Tym bardziej, że faktycznie ma powód do wyższości smartfona Galaxy S5 nad produktami iPhone. W najnowszym spocie reklamowym możecie zobaczyć, że użytkownicy iPhone za każdym razem, w obojętnie jakim miejscu, zawsze zasiadają przy gniazdku sieciowym, aby od razu podłączyć sprzęt do ładowania. Oczywiście posiadacze Samsunga Galaxy S5 w tym czasie bawią się swoim smartfonem. Wszystko jest zasługą nowej technologii, która została wprowadzona w tym urządzeniu. Rozwiązanie Ultra Power Saving Mode pozwala na pracę smartfona jeszcze przez około dobę, przy 10 proc. pojemności akumulatora. Ciekawi mnie, jak to wyjdzie w praktyce. Niemniej jednak reklama może się podobać, prawda?
Aktualizacja:
Teraz, gdy chcemy odpalić film, to pojawia się informacja, że jest to film prywatny. Czyżby Apple nie było zadowolone z takiego porównania i prawnicy giganta z Cupertino wystosowali odpowiednie pisma? W sumie Samsung już swój efekt osiągnął – media o tym napisały, użytkownicy się dowiedzieli, a teraz ludzie sami się będą zastanawiać, czy za usunięciem reklamy nie stoi samo Apple… 😉
źródło: własne
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…