Chiński producent smartfonów, firma Xiaomi, zaskakuje chyba wszystkich związanych z branżą mobile. Raptem 2 dni temu informowaliśmy o znakomitych wynikach sprzedaży urządzeń tej spółki, a dziś jej włodarze podzielili się z nami kolejną, robiącą spore wrażenie wiadomością.
Chiński koncern poinformował, iż jego flagowy model, Xiaomi Mi3, od momentu premiery pod koniec 2013 roku, rozszedł się już w 10 milionach egzemplarzy, będąc obecnym tylko i wyłącznie na chińskim rynku. Nie da się ukryć, iż jest to naprawdę świetny rezultat, który z pewnością cieszy kierownictwo firmy. Z tego też powodu producent wypuszcza na rynek specjalną, limitowaną edycję swojego „flagowca” w kolorze szampańskiego złota. Trzeba przyznać, że w nowej odsłonie Mi3 prezentuje się naprawdę bardzo korzystnie.
Śmiałe plany spółki odnośnie wyników sprzedaży na kolejne miesiące i planowana ekspansja na rynek europejski i amerykański jednoznacznie świadczą, iż mamy do czynienia z kolejnym wielkim graczem na smartfonowym rynku, który może poważnie zamieszać w nieco skostniałej stawce liderów. Pozostaje tylko czekać na kolejne ruchy Xiaomi i – rzecz jasna – zapowiedzi nowych modeli telefonów.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
OnePlus 13T do tej pory obracał się raczej w sferze plotek, niż smartfonów, których premiery…
Na AliExpres pojawiła się pożądana promocja na lidera tanich laptopów 14". BMAX S14 Pro doczekał…
Xiaomi SU7 Ultra pobiło kolejny rekord okrążenia. Tym razem udało się tego dokonać na torze…
Epic Games zmienia zasady gry w kwestii cotygodniowego rozdawnictwa. Gracze raz jeszcze obdarowani zostali dwoma…
Apple iPhone 16e chce być najlepszym telefonem w cenie 3000 złotych. Znam jednak znacznie lepsze…
Nothing Phone 3a i Phone 3a Pro to najlepiej wycenione na start telefony, jakie widziałem…