Przejęcie firmy Beats przez Apple oficjalnie stało się faktem – z tej okazji gigant z Cupertino przygotował specjalną reklamę, w której w zabawny sposób podsumowuje i celebruje zakup tej niezwykle znanej na rynku sprzętu audio marki.
W 30-sekundowym spocie reklamowym spotykamy dwie postacie – Mikey i Tinę – których wygląd oparty jest na stylistyce głośników Beats by Dre Pill. Do dwójki bohaterów przemawia Siri – wirtualny asystent dostępny na urządzeniach mobilnych z iOS-em na pokładzie, informujący ich o imprezie rozkręconej przez nikogo innego jak Dr. Dre. Jak się jednak okazuje, na przyjęcie wstęp mają tylko goście z zaproszeniami.
Wiemy już, że takich wejściówek nie otrzyma około 200 osób wchodzących do tej pory w skład zespołu Beats – Apple zapowiedziało właśnie pożegnanie około 40% załogi zakupionej firmy. Cięcia są naprawdę spore – choć zwolnienia w przypadku przejęcia raczej były spodziewane, to chyba nikt nie spodziewał się, że okażą się one aż tak duże. Czas pokaże, czy Beats pod skrzydłami Apple jeszcze bardziej rozwinie skrzydła.
Źródło: AppleInsider
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.