Przejęcie firmy Beats przez Apple oficjalnie stało się faktem – z tej okazji gigant z Cupertino przygotował specjalną reklamę, w której w zabawny sposób podsumowuje i celebruje zakup tej niezwykle znanej na rynku sprzętu audio marki.
W 30-sekundowym spocie reklamowym spotykamy dwie postacie – Mikey i Tinę – których wygląd oparty jest na stylistyce głośników Beats by Dre Pill. Do dwójki bohaterów przemawia Siri – wirtualny asystent dostępny na urządzeniach mobilnych z iOS-em na pokładzie, informujący ich o imprezie rozkręconej przez nikogo innego jak Dr. Dre. Jak się jednak okazuje, na przyjęcie wstęp mają tylko goście z zaproszeniami.
Wiemy już, że takich wejściówek nie otrzyma około 200 osób wchodzących do tej pory w skład zespołu Beats – Apple zapowiedziało właśnie pożegnanie około 40% załogi zakupionej firmy. Cięcia są naprawdę spore – choć zwolnienia w przypadku przejęcia raczej były spodziewane, to chyba nikt nie spodziewał się, że okażą się one aż tak duże. Czas pokaże, czy Beats pod skrzydłami Apple jeszcze bardziej rozwinie skrzydła.
Źródło: AppleInsider
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…