Polski oddział T-Mobile opublikował wyniki finansowe za drugi kwartał 2014 roku. Operator ten raczej nie zaliczy ostatnich trzech miesięcy do udanych okresów swojej działalności.
Liczba klientów T-Mobile w końcówce czerwca tego roku wynosiła 15 675 000 osób, co w porównaniu do pierwszego kwartału 2014 przekłada się na spadek o 73 tysiące. Jeszcze gorzej prezentuje się ta statystyka w odniesieniu do analogicznego okresu w 2013 roku – zauważamy tutaj odpływ klientów na poziomie 294 tysięcy. Składa się na to mniejsza ilość aktywacji w segmencie postpaid (108 tys.) i prepaid (186 tys.)
Wyniki finansowe również wydają się być odmienne od oczekiwanych. Choć względem pierwszego kwartału tego roku rezultaty okazały się być lepsze o 4,1%, to w skali roku przychody spadły aż o 10,8% do poziomu 1,522 mld złotych. Na poprawę tych wskaźników wpływ może mieć uruchomienie przez T-Mobile usług bankowych we współpracy z Alior Bankiem. Przedstawiciele operatora chwalą się, iż codziennie przyjmują około tysiąca wniosków o otwarcie rachunku.
Źródło: T-Mobile Polska
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.