Byli już artyści, piłkarze, ministrowie, duchowni, znani tego świata czy zwykli zjadacze chleba. Chociaż nie źródło przekazu ma tutaj znaczenie, tylko prawdziwy cel, to jednak na uznanie zasługuje zaangażowanie ze strony reprezentantów wszelkich grup zawodowych niezależnie od poglądów czy religii. Wszystko po to, aby szerzyć świadomość oraz propagować udział w pomaganiu chorym. Wyzwanie Ice Bucket Challenge, bo właśnie o nie chodzi, obiegło już całą kulę ziemską, teraz dociera również do naszej branży. Sami zobaczcie:
Nie ma w tym krzty przesady, hipokryzji, czy infantylności, sam rekwizyt też niczego nie ujmuje całej organizacji, tylko dlatego, że w ten sposób do akcji przyłącza się angielski oddział Samsunga w imieniu całej firmy okazując w ten sposób wsparcie chorym. Nawet jeżeli uważacie, że producent wykorzystał ten wizerunek do promowania swojego wodoodpornego produktu, to jednak ja uważam, że cel uświęcił środki, a sama idea dobroczynności została zachowana.
Kubeł zimnej wody z lodem stał się już symbolem akcji, która ma na celu niesienie wsparcia nieuleczalnie chorym. Jej efektem w ubiegłym roku było zebranie 64 milionów dolarów. Wszelki sposób przekazu takiej fundacji będzie zawsze lepszy niż obojętność.
Źródło: Samsung UK
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…
Choć może się to wydawać niesłychane, Huawei dominuje na rynku smartfonów. Składane telefony w Chinach…
Samsung Galaxy M35 5G ma nową cenę w Polsce. Teraz najbardziej opłacalnego Samsunga kupisz u…
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…