Trudno jednoznacznie wskazywać, by premiera nowego flagowca BlackBerry – Passport – miała stanowić jednoznaczne odwrócenie nienajlepszej passy kanadyjskiego producenta, niemniej jednak liczby mówią sama za siebie – to był udany początek przygody tego smartfona z rynkiem mobilnym.
Jak poinformowali przedstawiciele BlackBerry, zapasy ich najnowszego modelu zostały chwilowo wyczerpane, a Passport został sprzedany w ilości 200 tysięcy sztuk. Oficjalna strona kanadyjskiego producenta poinformowała, że baza telefonów zarezerwowana dla ich oficjalnego sklepu, wyprzedała się w ciągu 6 godzin, z kolei Amazon pozbył się wszystkich egzemplarzy w zaledwie dziesięć godzin. Nie są to może wyniki na miarę wyników sprzedaży Samsunga czy Apple, ale i tak rezultat może napawać optymizmem.
Specyfikacja BlackBerry Passport przedstawia się następująco:
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Garmin Connect+ to nowa, płatna subskrypcja, która dodaje zegarkom marki sporo nowych funkcji. Użytkownicy są…
Składany iPhone Fold wydaje się rzeczywiście istnieć. Apple jednak chce iść tą drogą i dołączyć…
Xiaomi 14T Pro na premierę kosztował 3999 złotych, a teraz możesz kupić go w promocji…
Moja opinia o The First Berserker: Khazan po przedpremierowym testowaniu gry. Mowa o produkcji z…
YouTube Premium nie tylko dla płacących? Platforma pozwoli teraz użytkownikom subskrypcji na udostępnienie bliskim nawet…
Huawei ma za sobą niezwykle udany rok. Reuters wyraża się nawet, że dla producenta skończył się…