Top Marka jest badaniem mającym na celu wyłonić najczęściej i najlepiej opisywane marki w Polsce. W tegorocznej, siódmej edycji, w kategorii Telekomunikacja pierwsze miejsce zajęła firma T-Mobile.
Ranking Top Marka organizowany jest przez firmę Press Service Monitoring Mediów i miesięcznik „Press”. Badanie opisuje 50 marek z 10 największych branży w Polsce. W tegorocznej edycji uwzględniono 1.5 miliona publikacji prasowych, które pojawiły się w Internecie – w okresie od 1 lipca 2013 do 30 czerwca 2014, firma T-Mobile Polska napisała aż 8536 artykułów (23,4 publikacji na dzień) i tym samym wygrała w kategorii Telekomunikacja.
Badanie jest wyznacznikiem rynkowej aktywności i efektywności, analizowane artykuły są sprawdzane pod względem zainteresowania jakie wywołały w społeczeństwie. Wrażenie – czy dobre czy złe – miało znaczenie dla dobrego wyniku T-Mobile.
Choć dzisiaj ja mam ogromną przyjemność odbierać nagrodę, to jest to wynikiem i efektem pracy mojego całego zespołu. Komunikacja dla telekomu to niełatwe wyzwanie szczególnie w tak intensywnym czasie i wymagającym otoczeniu, stąd jestem z tego wyróżnienia szczególnie dumna. Bycie po raz drugi z rzędu liderem w badaniu Top Marka jest wymarzonym podsumowaniem naszej codziennej, intensywnej pracy
– powiedziała Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska.
W analizowanym czasie, T-Mobile był przywołany ponad 50 tysięcy razy w internetowych publikacjach. Wynik ten jest wyższy, niż suma wyników 4 głównych rywali – finalistów rankingu.
źródło: Komunikat prasowy
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.