Firma Nokia zajęła pierwsze miejsce wśród najsilniejszych marek z branży elektronicznej i jedenaste miejsce w klasyfikacji ogólnej w rankingu BrandAsset Valuator. Badanie przeprowadzone przez firmę Young&Rubicam po raz siedemnasty prezentuje najsilniejsze marki i trendy ich rozwoju.
Badanie BrandAsset Valuator opiera się na czterech filarach: wyróżnialność, zapotrzebowanie, szacunek oraz wiedza. W odniesieniu do tych obszarów poszukiwane są odpowiedzi na pytania jak konsumenci identyfikują się z marką, w jakim stopniu ona odpowiada na ich potrzeby, a w jakim spełnia swoje obietnice, w końcu co markę wyróżnia od innych i co jest w niej unikalnego. Biorąc pod uwagę te wskaźniki eksperci z BAV Counsulting mierzą kondycję i wartość marek określając ich aktualny etap rozwoju, potencjał, siłę, cechy aktywne i pasywne. W tegorocznym badaniu BrandAsset Valuator przebadano 1294 marki.
Piotr Bubak z Nokia Poland tak podsumował wyniki badań: „Taki wynik ogromnie nas cieszy. To dla nas dowód, że szerokie, zbalansowane portfolio produktów i usług Nokia nie tylko znajduje nabywców, ale i jest przez nich dobrze oceniane”
Jak widać, sytuacja fińskiego producenta z rynków na całym świecie nie przenosi się na rynek w naszym kraju i Nokia wciąż jest u nas uważana za firmę przodującą w produkcji telefonów komórkowych.
źródło: inf. prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Honor 400 Lite to iPhone 16 Plus z Androidem. Tak najprościej można opisać nową premierę,…
vivo wraca do Polski i dobrze by było, gdyby ten powrót zawierał 5 nowych premier.…
Seria Samsung Galaxy Watch 8 zadebiutuje już za kilka miesięcy, a my już wiemy, czego…
Wygląda na to, że premiera Sony Xperia 1 VII to kwestia tygodni. Do sieci trafiły…
W sieci pojawiły się już pierwsze przecieki o Oppo Reno 14. Smartfon ma sporo do…
Lenovo i Motorola zapraszają do pierwszego w Polsce i drugiego w Europie showroomu obu marek.…