Wraz z wynikami całej grupy Orange Polska poinformował także o tym, jak radzi sobie ich najnowsza marka, czyli wirtualny operator nju.mobile. Wyniki tej dywizji „pomarańczowego operatora” nie napawają zbyt wielkim optymizmem.
Marka nju.mobile w ostatnim kwartale pozyskała 43 tysiące nowych kart SIM – 19 tysięcy spośród nich wybrało abonament, z kolei 24 tysiące ofertę na kartę. Mimo dalszych wzrostów bazy klientów nie jest już to zjawisko tak dynamiczne jak w poprzednich miesiącach – przypomnijmy tylko, iż w drugim kwartale do konta można było dopisać aż 81 tysięcy nowych kart, widzimy więc, iż w przeciągu ostatnich trzech miesięcy nastąpił spadek praktycznie o połowę. Ogółem nju.mobile posiada w tym momencie 806 tysięcy aktywnych kart SIM.
Czy wyhamowanie sprzedaży to tylko wypadek przy pracy w Orange, czy też długofalowy trend, przekonamy się zapewne przy okazji publikacji kolejnych kwartalnych raportów finansowych. Wydaje się jednak, iż ostatnie promocje mogą mieć spory wpływ na napływ nowych abonentów.
źródło: Orange
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.