O dzisiejszych nowościach pisał już dla Was szerzej Paweł. W maniaKalnym skrócie, zobaczyliśmy:
Dzisiejsza prezentacja i medialny show nie skupiały się jednak wyłącznie na produktach – a wręcz przeciwnie. Większą część spotkania zajęła analiza rozwoju marki Kruger&Matz oraz omówienie ostatniej akcji promocyjnej prowadzonej pod hasłem „It’s your life. Just take it”.
I temu zagadnieniu warto poświęcić dłuższą chwilę. Obszerne przemówienie Michała Leszka (przypomnijmy, że należący do firmy Lechpol Kruger&Matz to inicjatywa rodzinna, za którą stoi rodzina Leszków) obfitowało w pełne patosu momenty, ale mimo to, usłyszeliśmy kilka konkretnych i cennych informacji. Po pierwsze, cyfry robią dobre wrażenie – niecałe 32 miliony złotych przychodu przełożyły się na 4,5 miliona zysku netto, co oznacza, że Kruger&Matz zaczyna się rozpędzać. Po drugie choć marka nadal ma „tylko” 20% w ogólnych przychodach firmy Lechpol, to zważywszy na dynamikę rozwoju, przyszły rok ma szansę być tylko lepszy.
Po trzecie w końcu, ruszyła infolinia dla klientów i skrócony został czas serwisowania urządzeń – na razie do 6-10 dni, ale jak obiecuje Michał Leszek, już wkrótce Kruger&Matz będzie naprawiał urządzenia w czasie poniżej 5 dni (tutaj nadal liderem pozostaje marka Kiano, w wypadku której czas serwisowania flagowych tabletów to maksymalnie 5 dni w usłudze Assistance). Warto też pamiętać, że kryjąca się za obco brzmiącą nazwą firma zabiera i wysyła uszkodzony sprzęt na swój koszt.
I na koniec kilka zdań na temat akcji prowadzonej pod hasłem „It’s your life. Just take it”. Zrobiona na podobieństwo „Mam talent” promocja to fajny (ulubione słowo Michała Leszka) sposób na „ocieplenie” wizerunku marki Kruger&Matz, ale również warta uwagi, potężna kampania reklamowa. Oto mamy w końcu producenta z tak zwanego brandu B, który robi szum na miarę międzynarodowego koncernu, i robi to całkiem sprawnie. Pozostaje tylko pogratulować – sądząc po nazwiskach firmujących akcję (między innymi Przemysław Saleta) oraz ilości obecnych na sali dziennikarzy i przedstawicieli mediów, założenia firmy zostały w 100% zrealizowane – o Kruger&Matz mówi się coraz częściej i coraz głośniej. Pozostaje mieć nadzieję, że będzie się mówić także coraz lepiej – a to za sprawą dobrych, kompletnych i budzących zaufanie produktów. Produktów, które dzisiaj wyraźnie pozostawały w cieniu PR-owego spektaklu.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Spróbujesz zgadnąć w ciemno, co tak naprawdę zmieni się w specyfikacji Samsunga Galaxy S25? To…
Który smartfon wśród tych ze składanym ekranem będzie mieć największą baterię? vivo X Fold 4…
Składany smartfon Samsung Galaxy Z Flip6 może być Twój całkiem za darmo. O ten model…
Producent niemal oficjalnie dał nam do zrozumienia, że realme GT 7 Neo otrzyma ogromną baterię…
Uber nie chce wozić już tylko Polaków, ale także ich paczki i przesyłki. Taka nowość…
Black Friday 2024 rozpoczął się na dobre. Multum promocji zaczęło pojawiać się w sklepach i…