>
Kategorie: Apple iOS Newsy

Wyniki ankiety: „Apple Watch sprzeda się jak ciepłe bułeczki”

Analitycy z First Insight przeprowadzili badania związane z potencjalną sprzedażą Apple Watch. Wyniki – jak można było się spodziewać – rokują pozytywnie dla amerykańskiej firmy.

Apple Watch nie będzie wyłącznie dla geeków, co jest chyba najważniejszym wnioskiem całej ankiety. Firma z Cupertino sprzeda – bazując na aktualnych prognozach – akcesorium nie tylko miłośnikom technologii, ale również osobom interesującym się modą i aktualnymi trendami.

Na podstawie 966 odpowiedzi, jakich udzielili respondenci, First Insight udało się ponadto ustalić, że cena równa 349 dolarom wcale nie będzie zaporowa. Zegarek w szczególności przypadł do gustu kobietom, które byłyby w stanie wyciągnąć z portfela nawet o 50 dolarów więcej.

Byliśmy zaskoczeni – kobiety nie tylko pokochały Apple Watch, ale będą w stanie zapłacić nawet o 50 dolarów więcej, niż wynosi cena rynkowa gadżetu

– Jim Shea, First Insight

Niewykluczone, że zaczyna działać tu sprytne lokowanie produktu właśnie pod kątem „high fashion”; w listopadzie Apple pokusiło się o promocję Watcha na okładce chińskiego Vogue’a.

Badania First Insight dotyczyły też produktów innych firm – Samsunga, Motoroli, LG, ASUS-a czy Sony. Podobnie, jak w przypadku smartfonów, tak i na rynku smartwachów obserwuje się tendencję do płacenia większej ilości pieniędzy za akcesorium od Apple.

Jest jeszcze jeden, istotny wniosek – większość z nas szuka smartwatcha, który przypomina klasyczny, prawdziwy, analogowy zegarek, a przy tym może pochwalić się funkcjami fitnessowymi i możliwością zdalnego wyzwalania migawki

– dodaje Jim Shea

O ile trudno traktować osąd niecałych 1000 respondentów jako jedyny, słuszny kierunek dla nowej kategorii, tak widać tu potwierdzenie przesłanek słyszanych już wcześniej. Firmom, natomiast, badanie First Insight może pozwolić na dalsze rozwijanie się w kierunku klasycznej formy – dokładnie w taki sposób, w jaki robią to Motorola z Moto360, LG z z R Watchem czy ASUS.

Apple Watch ma pojawić się w sprzedaży na wiosnę 2015 roku. Już po kilku dniach będziemy w stanie stwierdzić, czy sprzęt odniósł początkowy sukces podobny do iPhone’ów – na długofalowe wyniki trzeba będzie jednak poczekać.

Źródło: Mashable, First Insight

Ceny ASUS ZenWatch

ASUS ZenWatch

od: 400 zł »

Antoni Żółciak

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • POCO
  • Telefony

Redmi Turbo 4 Pro / POCO F7 bez tajemnic. Znamy ceny, pełną specyfikację i design nowego króla polskich promocji

Pełna specyfikacja oraz ceny POCO F7 / Redmi Turbo 4 Pro trafiły do sieci od…

18 kwietnia 2025
  • Infinix
  • Newsy
  • Telefony

Dosłownie śmierdzi mi to sukcesem. Ten smartfon ma baterię 5500 mAh, niską cenę i przez pół roku będzie ładnie pachnieć

Infinix Note 50s 5G+ to smartfon z pachnącą obudową w cenie, której raczej byś się…

18 kwietnia 2025
  • Promocje

Dobrze oceniana strategia trafiła na kapitalną promocję. Fani gatunku przybywajcie!

Świetna strategia – Banished swego czasu zdobyła niemałą popularność na Steam, teraz kilka lat po…

18 kwietnia 2025
  • Motorola
  • Newsy
  • Telefony

To będzie najlepszy składany flagowiec 2025 r. Ekrany LTPO 165 Hz, 4700 mAh i szybkie ładowanie przewodowe + bezprzewodowe

Poznaliśmy specyfikacji flagowca Motorola razr 60 Ultra na kilka dni przed oficjalną premierą. Składany smartfon…

18 kwietnia 2025
  • Newsy
  • Nubia
  • Telefony

Ten tani flagowiec do zdjęć poskromi Samsunga i Xiaomi. Zwłaszcza jego cena może zachwycić

Prawdziwie pełnowymiarowy ekran, niespotykany design i świetna wycena. W taki sposób zapowiada się nowa nubia…

18 kwietnia 2025
  • Newsy
  • Redmi
  • Telefony

Xiaomi podało cenę POCO F7 przed premierą. Ależ to będzie sztos za malutką kasę

Redmi Turbo 4 Pro będzie pierwszym telefonem na świecie ze Snapdragonem 8s Gen 4. Producent…

18 kwietnia 2025