>
Kategorie: Apple iOS Newsy

Wyniki ankiety: „Apple Watch sprzeda się jak ciepłe bułeczki”

Analitycy z First Insight przeprowadzili badania związane z potencjalną sprzedażą Apple Watch. Wyniki – jak można było się spodziewać – rokują pozytywnie dla amerykańskiej firmy.

Apple Watch nie będzie wyłącznie dla geeków, co jest chyba najważniejszym wnioskiem całej ankiety. Firma z Cupertino sprzeda – bazując na aktualnych prognozach – akcesorium nie tylko miłośnikom technologii, ale również osobom interesującym się modą i aktualnymi trendami.

Na podstawie 966 odpowiedzi, jakich udzielili respondenci, First Insight udało się ponadto ustalić, że cena równa 349 dolarom wcale nie będzie zaporowa. Zegarek w szczególności przypadł do gustu kobietom, które byłyby w stanie wyciągnąć z portfela nawet o 50 dolarów więcej.

Byliśmy zaskoczeni – kobiety nie tylko pokochały Apple Watch, ale będą w stanie zapłacić nawet o 50 dolarów więcej, niż wynosi cena rynkowa gadżetu

– Jim Shea, First Insight

Niewykluczone, że zaczyna działać tu sprytne lokowanie produktu właśnie pod kątem „high fashion”; w listopadzie Apple pokusiło się o promocję Watcha na okładce chińskiego Vogue’a.

Badania First Insight dotyczyły też produktów innych firm – Samsunga, Motoroli, LG, ASUS-a czy Sony. Podobnie, jak w przypadku smartfonów, tak i na rynku smartwachów obserwuje się tendencję do płacenia większej ilości pieniędzy za akcesorium od Apple.

Jest jeszcze jeden, istotny wniosek – większość z nas szuka smartwatcha, który przypomina klasyczny, prawdziwy, analogowy zegarek, a przy tym może pochwalić się funkcjami fitnessowymi i możliwością zdalnego wyzwalania migawki

– dodaje Jim Shea

O ile trudno traktować osąd niecałych 1000 respondentów jako jedyny, słuszny kierunek dla nowej kategorii, tak widać tu potwierdzenie przesłanek słyszanych już wcześniej. Firmom, natomiast, badanie First Insight może pozwolić na dalsze rozwijanie się w kierunku klasycznej formy – dokładnie w taki sposób, w jaki robią to Motorola z Moto360, LG z z R Watchem czy ASUS.

Apple Watch ma pojawić się w sprzedaży na wiosnę 2015 roku. Już po kilku dniach będziemy w stanie stwierdzić, czy sprzęt odniósł początkowy sukces podobny do iPhone’ów – na długofalowe wyniki trzeba będzie jednak poczekać.

Źródło: Mashable, First Insight

Ceny ASUS ZenWatch

ASUS ZenWatch

od: 400 zł »

Antoni Żółciak

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Telefony
  • Xiaomi

Najlepszy w historii Xiaomi na żywo przed lutową premierą

Globalny Xiaomi 15 Ultra ujawnia kolejne tajemnice. Superflagowiec już nie tylko zdradził wygląd na żywo…

30 stycznia 2025
  • Promocje

Epicka strategia turowa do kupienia taniej o 140 zł. To bardzo ciekawy tytuł

Epicka strategia turowa trafiła na 80% zniżkę. Ta sprawi, że przy zakupie tytułu zaoszczędzicie -…

30 stycznia 2025
  • Apple
  • Newsy
  • Wearables

Apple wypłaci pieniądze za wadliwe baterie zegarków. To marne grosze

Apple znów musi wypłacić pieniądze użytkownikom sprzętów marki. To w związku z ugodą, która dotyczy…

30 stycznia 2025
  • Newsy
  • Nothing
  • Telefony

Takimi smartfonami zyskuje się sympatię ManiaKów. Długi czas pracy, czysty Android i nietuzinkowy wygląd

Nothing Phone (3a) będzie jednym z ciekawszych wyborów do kupienia w Polsce. Smartfon klasy średniej,…

30 stycznia 2025
  • Newsy
  • Operatorzy
  • T-Mobile

1000 GB na rok w prezencie od T-Mobile. Kto może skorzystać?

T-Mobile przygotował atrakcyjny bonus dla klientów operatora. To aż 1000 GB internetu, które aktywne będą…

30 stycznia 2025
  • Android
  • Google
  • Newsy

Android 16 zmusi do tego każdą aplikację. Będziesz zachwycony

Android 16 ma przynieść smartfonom ważną funkcję dla fanów trybu ciemnego. Ta ma bowiem sprawić,…

30 stycznia 2025