Chińska firma ZTE postanowiła odświeżyć swoje logo, a tym samym wizerunek oraz strategię firmy. Czego zatem mamy spodziewać się od teraz po firmie z trzydziestoletnim doświadczeniem w branży technologicznej?
Podobno ZTE otwiera się jeszcze bardziej na młodych konsumentów, a to oznacza, że w sprzedaży debiutować mogą dalej w głównej mierze urządzenia pracujące pod kontrolą systemu Google Android. Zapewne będą to kolorowe smartfony w przystępnych cenach oraz specyfikacją spełniającą oczekiwania konsumentów.
Filozofia ZTE zakłada również, że nowe logo symbolizuje nową strategię, która będzie jeszcze bardziej dynamiczna, innowacyjna oraz przyjazna środowisku – będą smartfony z bambusa?
źródło: ubergizmo
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Wielkimi krokami zbliża się premiera serii HONOR 300. Producent zaprezentuje trzy modele, a jednym z…
Dobry średniak do zdjęć za około 1000 złotych? Sprawdź realme 12 Pro, który doczekał się…
ZTE nubia V70 Design to wyjątkowa tani telefon z wielkim ekranem 120 Hz. Jego najważniejszą…
mObywatel oficjalnie zapowiedział odebranie dostępu do aplikacji pewnej części użytkowników. Ci, którzy nie zdążą zareagować,…
Szukasz dla siebie gamingowego laptopa w czasie promocji związanych z Black Friday? To Acer Nitro…
HONOR 300 Pro pojawił się na oficjalnej stronie przed premierą. Znamy jego konfiguracje pamięciowe, dostępne…