Chińska firma ZTE postanowiła odświeżyć swoje logo, a tym samym wizerunek oraz strategię firmy. Czego zatem mamy spodziewać się od teraz po firmie z trzydziestoletnim doświadczeniem w branży technologicznej?
Podobno ZTE otwiera się jeszcze bardziej na młodych konsumentów, a to oznacza, że w sprzedaży debiutować mogą dalej w głównej mierze urządzenia pracujące pod kontrolą systemu Google Android. Zapewne będą to kolorowe smartfony w przystępnych cenach oraz specyfikacją spełniającą oczekiwania konsumentów.
Filozofia ZTE zakłada również, że nowe logo symbolizuje nową strategię, która będzie jeszcze bardziej dynamiczna, innowacyjna oraz przyjazna środowisku – będą smartfony z bambusa?
źródło: ubergizmo
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Kapitalny FPS kupicie teraz w okazyjnej cenie na Instant Gaming. W porównaniu do Steam zaoszczędzicie…
Nie ma drugiego smartfona, na którego debiut czekałbym tak mocno, jak na Nothing Phone 3.…
Oppo K12s przed premierą ujawnił wszystko o specyfikacji, a producent dorzucił do tego oficjalny design.…
Huawei Luxeed R7 to nowy, luksusowy SUV chińskiego producenta. Ma potężny zasięg dzięki napędowi EREV…
Epic Games w tym tygodniu rozdawnictwa oferuje dwa prezenty. Jeden z nich to przygodowa Botanicula,…
6 odsłona cyklu ManiaK Tygodnia przybliży Cię do tematu S25 Ultra za 1/5 ceny, wielkich…