Chińska firma ZTE postanowiła odświeżyć swoje logo, a tym samym wizerunek oraz strategię firmy. Czego zatem mamy spodziewać się od teraz po firmie z trzydziestoletnim doświadczeniem w branży technologicznej?
Podobno ZTE otwiera się jeszcze bardziej na młodych konsumentów, a to oznacza, że w sprzedaży debiutować mogą dalej w głównej mierze urządzenia pracujące pod kontrolą systemu Google Android. Zapewne będą to kolorowe smartfony w przystępnych cenach oraz specyfikacją spełniającą oczekiwania konsumentów.
Filozofia ZTE zakłada również, że nowe logo symbolizuje nową strategię, która będzie jeszcze bardziej dynamiczna, innowacyjna oraz przyjazna środowisku – będą smartfony z bambusa?
źródło: ubergizmo
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Globalny Xiaomi 15 Ultra ujawnia kolejne tajemnice. Superflagowiec już nie tylko zdradził wygląd na żywo…
Epicka strategia turowa trafiła na 80% zniżkę. Ta sprawi, że przy zakupie tytułu zaoszczędzicie -…
Apple znów musi wypłacić pieniądze użytkownikom sprzętów marki. To w związku z ugodą, która dotyczy…
Nothing Phone (3a) będzie jednym z ciekawszych wyborów do kupienia w Polsce. Smartfon klasy średniej,…
T-Mobile przygotował atrakcyjny bonus dla klientów operatora. To aż 1000 GB internetu, które aktywne będą…
Android 16 ma przynieść smartfonom ważną funkcję dla fanów trybu ciemnego. Ta ma bowiem sprawić,…