Lei Jun, dyrektor generalny w Xiaomi, przedstawił wyniki sprzedaży smartfonów za 2014 rok – są one wprost rewelacyjne i takiego wzrostu zainteresowania produktami z Państwa Środka raczej nikt się nie spodziewał.
227-procentowy wzrost sprzedaży w 2014 roku, względem analogicznego okresu w roku 2013 to naprawdę coś pięknego. Okazuje się, że Xiaomi udało się sprzedać 61.12 mln egzemplarzy smartfonów w dwanaście miesięcy, zaś w roku 2013 wynik ten nie przekroczył nawet 20 milionów (18.7 mln). Dochód Xiaomi w roku 2014 wyniósł natomiast 74.3 miliardy juanów, co daje nam około 37.15 mld złotych. Jest to wzrost o 135% względem poprzedniego okresu.
Jak widać (w dalszym ciągu) młoda firma z Państwa Środka, jako jedna z nielicznych potrafiła skutecznie zainteresować swoimi urządzeniami cały świat, a co ważniejsze pozostając przede wszystkim na lokalnym rynku. Nie jest dla nikogo tajemnicą, że Xiaomi do bicia rekordów wcale nie była potrzebna Europa, a tym bardziej Stany Zjednoczone.
W tym roku sytuacja się jednak nieco zmieni, gdyż Xiaomi ma duże ambicje, a ich zaspokojenie może być możliwe wyłącznie dzięki rozszerzeniu ekspansji o kolejne rynki.
źródło: androidos
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.