W zeszłym tygodniu Motorola zawitała oficjalnie na chińskim rynku, gdzie rozpoczęła przedsprzedaż między innymi modelu Moto X (2014). Przedsprzedaż rozpoczęła się dokładnie 27 stycznia bieżącego roku, i osiągnęła całkiem wysoki poziom.
Okazuje się, że w okresie od 27 stycznia 2015 roku do 1 lutego bieżącego roku, Motorola przyjęła ponad milion zleceń na zakup Moto X drugiej generacji na chińskim rynku. To spory sukces, ale trzeba mieć na uwadze, że przyjęte zlecenia nie muszą zostać zrealizowane, a zatem końcowy wynik może okazać się znacznie niższy.
Motorola Moto X (2nd Gen.) wyposażona została w wyświetlacz o przekątnej 5.2″ wykonany w technologii AMOLED. Obraz prezentowany jest w rozdzielczości Full HD (1920 x 1080 pikseli). Takie połączenie przełożyło się na zagęszczenie pikseli równie 423. Matryca w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniami mechanicznymi została zabezpieczona taflą Corning Gorilla Glass 3.
Moc obliczeniową oraz sprawną pracę systemu Google Android w wersji 4.4.4 KitKat zapewnić ma 4-rdzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 801 (MSM8974-AC) o częstotliwości taktowania 2.5 GHz z układem graficznym Adreno 330. Procesor otrzymał wsparcie ze strony 2-gigabajtowej pamięci operacyjnej RAM. Na dane oraz aplikacje producent zarezerwował 16 GB wewnętrznej pamięci. Więcej na temat specyfikacji znajdziecie w odrębnym wpisie opublikowanym na łamach serwisu gsmManiaK.
źródło: weibo
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sony Xperia XA2 była dziwnym smartfonem, pewnie zbyt dużym na swoje czasy. Co jednak powiesz…
Elektroniczna legitymacja szkolna ma pojawić się na smartfonach uczniów już we wrześniu tego roku. Dostępna…
Czy to możliwe, żeby nowy zegarek oferował GPS, ekran AMOLED i baterię na 2 tygodnie…
Styczniowa Wielka Wyprzedaż w Media Expert to doskonała okazja do zakupu elektroniki w niższych cenach.…
Albo jest to największy wyciek w historii gier, albo przykład świetnego trollingu... W sieci pojawiła…
Nie uwierzysz, że za 899 złotych możesz teraz kupić super telefon, a dobry smartwatch otrzymasz…