W zeszłym tygodniu Motorola zawitała oficjalnie na chińskim rynku, gdzie rozpoczęła przedsprzedaż między innymi modelu Moto X (2014). Przedsprzedaż rozpoczęła się dokładnie 27 stycznia bieżącego roku, i osiągnęła całkiem wysoki poziom.
Okazuje się, że w okresie od 27 stycznia 2015 roku do 1 lutego bieżącego roku, Motorola przyjęła ponad milion zleceń na zakup Moto X drugiej generacji na chińskim rynku. To spory sukces, ale trzeba mieć na uwadze, że przyjęte zlecenia nie muszą zostać zrealizowane, a zatem końcowy wynik może okazać się znacznie niższy.
Motorola Moto X (2nd Gen.) wyposażona została w wyświetlacz o przekątnej 5.2″ wykonany w technologii AMOLED. Obraz prezentowany jest w rozdzielczości Full HD (1920 x 1080 pikseli). Takie połączenie przełożyło się na zagęszczenie pikseli równie 423. Matryca w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniami mechanicznymi została zabezpieczona taflą Corning Gorilla Glass 3.
Moc obliczeniową oraz sprawną pracę systemu Google Android w wersji 4.4.4 KitKat zapewnić ma 4-rdzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 801 (MSM8974-AC) o częstotliwości taktowania 2.5 GHz z układem graficznym Adreno 330. Procesor otrzymał wsparcie ze strony 2-gigabajtowej pamięci operacyjnej RAM. Na dane oraz aplikacje producent zarezerwował 16 GB wewnętrznej pamięci. Więcej na temat specyfikacji znajdziecie w odrębnym wpisie opublikowanym na łamach serwisu gsmManiaK.
źródło: weibo
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Jakie kupić dobre głośniki do komputera lub laptopa? Edifier R1600TIII to tani model, z którego…
HONOR Watch 5 Ultra oficjalnie zaprezentowany podczas MWC 2025. Nowy smartwatch producenta czaruje wyglądem i…
Chcesz kupić nowe słuchawki bezprzewodowe? Wybór na rynku jest ogromny, a rodzajów słuchawek wiele: dokanałowe,…
Motorola przedstawiła na MWC 2025 nowości dla ekosystemu Smart Connect. Te upłynnią pracę systemu, dzięki…
Świetne słuchawki TWS Bose QuietComfort Earbuds w promocji Amazon. Kultowy model doczekał się mocnej obniżki…
Zapraszam na test Nothing Phone (3a) Pro: najnowszego superśredniaka młodej, obiecującej i ambitnej marki. To…