Premiera Samsunga Galaxy Note Edge była wielkim zaskoczeniem. Zupełnie nieoczekiwanie, na targach w Berlinie zaprezentowano urządzenie z wyświetlaczem wywiniętym na prawy bok. Ograniczona dostępność, a także wysoka cena sprawiły, że sprzedaż tego modelu jednoznacznie pokazuje jego niszowy charakter.
Według najnowszego raportu, Samsung sprzedał zaledwie 630 tysięcy egzemplarzy Galaxy Note Edge od momentu uruchomienia. Wynik ten pokazuje, że konsumenci nie są jeszcze gotowi na tego typu rozwiązania, a potwierdzeniem niech będzie sprzedaż na poziomie 4.5 mln sztuk Galaxy Note 4 w pierwszym miesiącu od uruchomienia.
źródło: phonearena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
OPPO Find X8 Ultra może namieszać na rynku flagowców podobnie jak OPPO Find N5. Najmocniejszy…
Sprzedaż smartfonów w Europie nareszcie idzie w górę. Przy okazji możemy zobaczyć, jakie telefony najchętniej…
OnePlus Watch 2R za 580 złotych w promocji to najlepszy smartwatch z WearOS, jaki możesz…
vivo powróciło do Polski, dlatego warto śledzić poczynania tego producenta. Jego najnowszy smartfon vivo V50…
YouTube Premium Lite jest dowodem na to, że cykl życia telewizji w internecie się zakończył.…
Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ 5G łączy najnowsze technologie z flagowym wykonaniem. Smartfon Xiaomi posiada…