Platforma Android Wear została powołana do życia przez Google na potrzeby akcesoriów naręcznych. Opiera się o karty Google Now, a zatem jej funkcjonalność wzrasta wraz z rozszerzeniem możliwości wspomnianej aplikacji. Nie da się ukryć, że „inteligentne” zegarki pracujące pod jej kontrolą są stosunkowo drogie – zwłaszcza na polskim rynku – a zatem zainteresowanie modą ubieralną nie jest tak wysokie, jakby oczekiwało Google. Potwierdzeniem tego mają być dane zebrane przez Canalys.
Canalys szacuje, że w 2014 roku dostarczono zaledwie 720 tysięcy zegarków typu Smart, które pracują pod kontrolą Android Wear. Jest to kropla w morzu urządzeń naręcznych, których w ubiegłym roku dostarczono 4.8 miliona egzemplarzy.
Największym hitem sprzedażowym wśród zegarków z Android Wear okazał się Moto 360 za produkcją, którego stoi amerykański koncern Motorola. Zegarek znacznie wyprzedził propozycję ASUSa, LG, Samsunga, a także Sony.
Niestety, nie ujawniono szczegółowych danych sprzedażowych propozycji pracujących pod kontrolą Tizen OS od Samsunga, ale poinformowano, że te również nie cieszyły się zbyt dużym zainteresowaniem.
źródło: androidos
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…