Delikatnie mówiąc, w Samsungu dzieje się źle – żeby nie powiedzieć, że katastrofalnie. Polityka masowej produkcji urządzeń niskiej jakości przestała się sprawdzać i koreański gigant zaczyna liczyć straty. Nie pomaga w tym zmiana strategii, ani urządzenia z nowej rodziny takie jak Galaxy A3 czy A5. Do tych słabych informacji dołącza dziś kolejna – Samsung stracił pozycje lidera sprzedaży w Chinach na rzecz Xiaomi.
Raport agencji IDC, pokazuje, że udział w chińskim rynku telefonów Xiaomi w 2014 roku osiągnął 12,5%. Sprzedaż ta pozwolia chińskiemu producentowi wspiąć się na pozycje trzeciego, największego producenta na świecie i pierwszego w Chinach. Dla odmiany, w ciągu tego samego roku, sprzedaż Samsunga w Państwie Środka, spadła z 18,7% do 12.1%.
Dane te, muszą być bardzo bolesne, zwłaszcza że Chiny to ogromny rynek i jakikolwiek spadek sprzedaży na nim musi boleć – a boli jeszcze bardziej, gdy dzieje się to tak szybko. Samsung rozpoczął już zmiany, mające na celu zwiększenie sprzedaży – m.in. nawiązał współpracę z Microsoftem, nie wiadomo jednak czy nie dzieje się to za późno.
Źródło:Ubergizmo
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…
Apple iPhone SE 4 będzie miał premierę w Polsce jeszcze wcześniej, niż oczekiwałem. Smartfon zadebiutuje…
Zadebiutował OPPO Find X8 Pro: superflagowiec stworzony z myślą o Europie, a co za tym…
Podkręcony Snapdragon 8 Gen 3 w połączeniu z 7000 mAh to marzenie niejednego ManiaKa. Sam…
Z zakupem telefon do zdjęć czekasz do premiery Huawei Mate 70? Możesz mieć rację, bo…