Operator ma dla nas ważną informację, dziś zmienia się Orange! W jaki sposób, czy faktycznie i dlaczego dzisiaj? Tego nie wiemy, choć życie szybko to zweryfikuje. Ciekawe czy to kolejne puste słowa czy realna obietnica.
2011-01-31 Orange „dziś zmienia się z Orange”
Orange wprowadza nową platformę komunikacji z klientami i podpis: „today changes with Orange”, czyli „dziś zmienia się z Orange”. Odzwierciedlają one zaangażowanie marki w zmienianie na lepsze życia klientów, zapewnianie im dostępu do najnowszych rozwiązań technologicznych i pomoc w zrozumieniu współczesnego, cyfrowego świata.
Nowa platforma komunikacji zostanie wprowadzona we wszystkich krajach, w których działa marka. Polska wprowadza je jako jedna z pierwszych. Nowa platforma komunikacji i nowy podpis są wyrazem zmian zachodzących w otaczającym nas świecie oraz roli jaką spełnia w nim Orange. Ambicją marki jest pełnienie roli przewodnika klientów po świecie cyfrowych usług. Sposobem na to jest pokazywanie jak pod ich wpływem zmienia się codzienne życie i jakie korzyści mogą mieć z nich klienci. Nowy podpis pojawi się po raz pierwszy w kampanii oferty „Więcej dla stałych klientów Orange”.
Premiowani są w niej klienci, korzystający z usług Orange od co najmniej dwóch lat. Przedłużając umowę otrzymują o 20 proc. więcej minut w abonamencie, a jeśli ich staż jest nie krótszy niż 4 lata, wraz z nową umową zyskują aż 40 proc. dodatkowych minut na połączenia, co miesiąc, przez cały czas trwania umowy. Dzięki temu będą mogli częściej i dłużej rozmawiać z bliskimi oraz przyjaciółmi – ich kontakty zmienią się z Orange. „Dziś zmienia się z Orange” nie jest jedynie hasłem – wiele już wprowadzonych produktów i usług potwierdza, że Orange zmienia na lepsze naszą codzienność. Przykładem może być chociażby oferta Weekendy z Orange, dzięki której w ostatni weekend każdego miesiąca klienci mogą za darmo korzystać z atrakcyjnych usług dodatkowych. W ten sposób mogą się przekonać, jak wiele możliwości stwarza im Orange” – powiedział Tomasz Izydorczyk, dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju Grupy TP.W styczniu klienci mogli przetestować Pakiet Orange World – przeglądać wtelefonie komórkowym mobilny portal internetowy m.orange.pl, korzystać z mobilnego Facebooka, oglądać zdjęcia bliskich na Fotka.pl, przeczytać najnowsze informacje z całego świata czy sprawdzić pocztę.Zmiana, o której mówi Orange może dotyczyć rzeczy małych i dużych – może nią być nią wprowadzenie innowacyjnej usługi, szybka pomoc w rozwiązaniu problemu, czy po prostu uśmiech sprzedawcy w salonie sprzedaży. Łatwy dostęp do skrzynki e-mail w telefonie czy laptopie sprawia, że kontakt zmienia się z Orange a wykupione SMS-em ubezpieczenie podróżne powoduje, że wypoczynek zmienia się z Orange. Dzięki prowadzonemu przez Fundację Orange programowi Akademia Orange edukacja kulturalna zmienia się z Orange.
Również internet zmienia się z Orange. To właśnie klienci tej sieci jako
pierwsi mogą korzystać z najszybszego w Polsce, mobilnego dostępu do internetu w technologii HSPA+ DC z prędkością do 42 Mb/s. Już teraz jest można go używać w 24 miastach, m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu oraz aglomeracji katowickiej. Do końca roku w jego zasięgu będzie blisko 60% mieszkańców kraju. Dzięki unikalnemu połączeniu możliwości korzystania z różnych technologii, w tym CDMA, do ich dyspozycji jest także sieć szybkiej transmisji danych o największym zasięgu w kraju.
Ładnie to wszystko brzmi, ale czy Orange tak bardzo zaangażuje się w zmianę swojego wizerunku. Gdybyśmy sugerowali tylko sloganami, nasze przekonanie o tym było by naprawdę głębokie – ja prawie uwierzyłem, że dziś naprawdę Orange się zmienia. Mniej reklamacji, zwiększony poziom zadowolenia klientów, lepsze i tańsze usługi?
Właśnie wystartowaliśmy z kampanią, w której przypominamy, że przedłużając z nami umowę można dostać nawet 40 proc. więcej minut do wykorzystania w taryfach Delfin, Pelikan i Pantera. To zarazem pierwszy spot , którym pojawia się nowy podpis, zwany z angielska claim. Zamiast „together we can do more” jest „dziś zmienia się z Orange”. Hasło będzie pojawiać się w naszej komunikacji marketingowej w ofertach Orange nie tylko w Polsce, ale także innych krajach. Ma pokazywać, w jaki sposób dostarczane przez nas technologie mogą zmienić życie klientów na lepsze. Jestem ciekawy, jak podoba się Wam nasz nowy claim?
Co to to nie, Orange nie chodzi o zmianę wizerunku w taki sposób w jaki MY byśmy chcieli. Nie chce świadczyć lepszych i tańszych usług. Co chce więc zmienić?
To na co zmieni się Orange, dotyczy głównie osób ze stażem bo właśnie oni stali się teraz obiektem pożądania. Mają oni dostawać więcej po 2 latach i jeszcze więcej po 4 – lojalność teraz bardziej się opłaci. Bezpłatne weekendy z Orange, już o tym pisaliśmy – choć wygląda to raczej jak zachęta do korzystania z usług z których wcześniej klienci nie korzystali. Darmowe środy, ubezpieczenie telefonu, kreowanie świadomości Internetowej, wolontariat, szybki Internet i temu podobne – a ja jak francuski piesek oczekuje chyba czegoś innego…
Czy waszym zdaniem Orange zmienia się na lepsze? Czy ta sieć może konkurować z Playem/Plusem/Erą?
Źródło: Orange
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Android zyska świetną nowość, którą warto będzie znać. Nowa funkcja sama zaloguje nas do wszystkich…
WhatsApp wprowadza globalnie funkcję transkrypcji wiadomości głosowych. To genialne rozwiązanie, które pozwoli odsłuchać głosówkę nawet…
Apple na Black Friday i Cyber Monday przygotował promocje od 29 listopada do 2 grudnia.…
Niesamowita nubia Z70 Ultra to mój faworyt 2024 roku. Specyfikacja flagowca zaskakuje w każdym calu.…
Świeżo zaprezentowany vivo Y300 5G jednak nie jest taki zły, jak twierdziły przecieki. Okazuje się,…
Czy jest coś lepszego niż dobry telefon w świetnej cenie? Tak, aż trzy świetne modele…