Na łamach gsmmaniaKa mogliście przeczytać o bardzo dobrych wynikach LG w 2014 roku. Odniesienie sukcesu wzbudziło apetyt firmy, która na ten rok ma jeszcze większe aspiracje.
W ubiegłym roku LG sprzedało blisko 7 milionów swoich flagowych modeli G3 (nasz maniaKalny test G3), według oficjalnych prognoz firmy, jego sukcesor ma sprzedać się w ilości 10 milionów egzemplarzy. Oczywiście jest to jedyne pobożne życzenie – to od użytkowników zależy czy uda się osiągnąć taki wynik.
Firma zamierza zastosować rozbudowaną reklamę urządzenia w Europie, Stanach Zjednoczonych i Korei. Władze LG uważają, że zaimplementowanie czytnika linii papilarnych znacznie podwyższy atrakcyjność nowego modelu i dzięki temu operatorzy i konsumenci będą chętnie po niego sięgać. Pamiętajmy, że konkurencja w tym roku nie śpi – Samsung ma swojego Galaxy S6 Edge, HTC produkuje One M9, a już niebawem powinniśmy poznać iPhona 6S.
Póki co, pozostaje nam jedynie czekać na oficjalną prezentację LG G4, która ma odbyć się już wiosną i jeżeli zainteresowanie będzie odpowiednio wysokie to może uda się nawet przebić prognozy.
źródło: gsmarena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Google Pixel 9a to moim zdaniem najciekawszy telefon tego producenta od lat. Teraz jego atrakcyjność…
PKO BP bije na alarm, apelując do wszystkich klientów banku. Chodzi o e-maile dotyczące aktualizacji…
Komu tanie Xiaomi w polskiej promocji? POCO C75 w wersji 8/256 GB kosztuje teraz tylko…
Honor 400 i Honor 400 Pro zdradziły pierwsze istotne szczegóły na temat swojej specyfikacji. Mają…
Słuchawki w cenie poniżej 1000 zł to segment, w którym konkurencja jest naprawdę mocna. Mamy…
Zeblaze Stratos 3 Pro to tani smartwatch z designem rodem z G-Shocka, wyposażony w GPS…