Na łamach gsmmaniaKa mogliście przeczytać o bardzo dobrych wynikach LG w 2014 roku. Odniesienie sukcesu wzbudziło apetyt firmy, która na ten rok ma jeszcze większe aspiracje.
W ubiegłym roku LG sprzedało blisko 7 milionów swoich flagowych modeli G3 (nasz maniaKalny test G3), według oficjalnych prognoz firmy, jego sukcesor ma sprzedać się w ilości 10 milionów egzemplarzy. Oczywiście jest to jedyne pobożne życzenie – to od użytkowników zależy czy uda się osiągnąć taki wynik.
Firma zamierza zastosować rozbudowaną reklamę urządzenia w Europie, Stanach Zjednoczonych i Korei. Władze LG uważają, że zaimplementowanie czytnika linii papilarnych znacznie podwyższy atrakcyjność nowego modelu i dzięki temu operatorzy i konsumenci będą chętnie po niego sięgać. Pamiętajmy, że konkurencja w tym roku nie śpi – Samsung ma swojego Galaxy S6 Edge, HTC produkuje One M9, a już niebawem powinniśmy poznać iPhona 6S.
Póki co, pozostaje nam jedynie czekać na oficjalną prezentację LG G4, która ma odbyć się już wiosną i jeżeli zainteresowanie będzie odpowiednio wysokie to może uda się nawet przebić prognozy.
źródło: gsmarena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…