Zaledwie parę godzin temu, na łamach gsmmaniaKa mogliście przeczytać o planach LG, Acera i Sony, którzy planują skupić się na smartfonach z najniższej i średniej półki. Jak się okazuje Samsung również ma taki sam plan.
Na targach MWC w Barcelonie mogliśmy zobaczyć premiery dwóch topowych modeli – Galaxy S6 i S6 Edge. Ich design i to co oferują skłoniło całkiem sporą liczbę osób do złożenia zamówień, ale Samsung chyba wyciągnął wnioski z przeszłości, kiedy to sprzedaż poprzednich flagowców wyniosła zaledwie 40% prognozowanej i nie chcąc popełnić tego samego błędu rozpoczynają batalię o prym wśród tanich urządzeń.
Najnowsze informacje donoszą o poszerzeniu rodzin Galaxy A, Galaxy E, Galaxy J i Galaxy Z. Jeżeli firma otworzy się na potrzeby konsumentów i zacznie ich słuchać to wtedy ma spore szansę na zdobycie zaufania u nowych (lub odzyskania go u starych) klientów. Władze Samsunga planują skupiać się na każdym segmencie osobno i przechodzić stopniowo od najtańszych do flagowców.
Oczywiście główne siły będą skupione na chiński i indyjski rynek, ale na nich może być bardzo ciężko – wielu chińskich producentów produkuje bardzo dobre urządzenia w atrakcyjnych cenach, ale niewykluczone, że pozostałe rynki zbytu okażą się łaskawsze dla Samiego. Jaki ostatecznie będzie finał tej kampanii i czy w ogóle dojdzie do skutku, nie jesteśmy w stanie przewidzieć, ale warto trzymać kciuki za zmiany, które miejmy nadzieję przyniosą nam dużo dobrego.
źródło: phonearena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.