Xiaomi zaprezentowało dzisiaj oficjalnie nowy wariant Xiaomi Mi Note. Zainteresowani wydajnym phabletem z Państwa Środka, będą mogli wejść w posiadanie wersji z drewnianym wykończeniem, gdyż w sprzedaży zadebiutuje model z bambusowymi pleckami, który wyceniony został na 2299 juanów, co po przeliczeniu oraz opodatkowaniu daje nam około 1753 zł.
Zastosowanie bambusowej obudowy w Xiaomi Mi Note wpłynęło pozytywnie na wygląd oraz zmniejszenie całkowitej wagi o pięć gramów. Specyfikacja techniczna nie uległa zmianie względem standardowego wariantu.
Xiaomi Mi Note wyposażony został w 5.7-calowy wyświetlacz prezentujący obraz w rozdzielczości Full HD (1080 x1920 pikseli). Za wydajność odpowiedzialny jest 4-rdzeniowy Qualcomm Snapdragon 801 (MSM8974-AC) o maksymalnej częstotliwości taktowania 2.5 GHz ze zintegrowanym układem graficznym Adreno 330, który otrzymał wsparcie ze strony 3-gigabajtowej pamięci operacyjnej RAM.
Na tylnym panelu ulokowany został 13-megapikselowy przetwornik IMX214 dostarczony przez japoński koncern Sony z otworem względnym F/2.0, optyczną stabilizacją obrazu i dwoma doświetlającymi diodami LED. Wideo połączeniom dedykowana została natomiast kamera o matrycy czterech UltraPikseli. Energię dostarczy akumulator o pojemności 3000 mAh, zaś szybką transmisję danych zapewni modem LTE. Więcej na temat Xiaomi Mi Note przeczytacie w odrębnym wpisie poświęconym oficjalnej prezentacji.
źródło: gizchina
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Zbliża się premiera serii Xiaomi Redmi Note 14 5G. Znamy dokładny termin debiutu. Smartfony z…
Na oficjalnej polskiej stronie Xiaomi wystartowały promocje na smartfony i nie tylko. W ramach rewelacyjnej…
W końcu mamy oficjalnej potwierdzenie! nubia Z70 Ultra za kilka dni będzie dostępna globalnie. Smartfon…
Xiaomi Redmi K80 Pro będzie świetnym smartfonem dla gracza. Wyniki w wymagających tytułach mówią same…
Smartwatche Huawei otrzymują właśnie aktualizację, która daje użytkownikom możliwość korzystania z płatności zbliżeniowych we współpracy…
Motorola potężnie zyskuje na popularności w USA. Producent zajmuje już zasłużone 3 miejsce. Czyżby Amerykanom…