Chwilę po ukazaniu się finalnej wersji oprogramowania iOS 8.3 zaczęły się pojawiać sygnały, że po zainstalowaniu aktualizacji Touch ID w iPhone’ach oraz iPadach przestał poprawnie działać. Po kilkunastu godzinach okazuje się, że problem jest dość powszechny i znacznie utrudnia korzystanie z iOS-a.
Chodzi tutaj o autoryzację w aplikacji App Store przy pomocy Touch ID. Użytkownicy skarżą się, że zostali całkowicie pozbawieni możliwości autoryzowania konta przy pomocy czytnika biometrycznego, a zamiast tego są proszeni o podanie hasła Apple ID. Przełączanie ustawień nie załatwia sprawy.
Opisane wyżej zachowanie jest ewidentnie błędem systemowym, który najpewniej zostanie usunięty w iOS-ie 8.3.1. I choć Apple jeszcze nie wydał oficjalnego oświadczenia w sprawie błędu z Touch ID, można być pewnym, że aktualizacja z korektą pojawi się lada dzień.
Swoją drogą, zainstalowaliście oprogramowanie iOS 8.3? Zauważyliście jakieś różnice w działaniu systemu, poza oczywiście usunięciem błędów?
źródło: reddit, Apple forum
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
HMD prezentuje swoje nowe słuchawki bezprzewodowe HMD Amped Buds. To, co je wyróżnia, to fakt,…
"Najtańszy smartfon z klapką" jest już dostępny globalnie! W najbliższym czasie nubia Flip 2 5G…
HMD ma w swojej ofercie nowości, które zachwycą fanów FC Barcelony. To specjalny klasyczny telefon…
Seria iQOO 15 zbliża się wielkimi krokami. Kolejne przecieki rzuciły nowe światło na kluczowe zmiany…
HONOR 400 Pro smartfonem marzeń? Nowoczesny Snapdragon 7 Gen 4 i ultra pojemna bateria 7800…
Myślisz, że Samsung Galaxy S25 Ultra to najlepszy smartfon do zdjęć? Testerzy rankingu DxOMark skutecznie…