Chwilę po ukazaniu się finalnej wersji oprogramowania iOS 8.3 zaczęły się pojawiać sygnały, że po zainstalowaniu aktualizacji Touch ID w iPhone’ach oraz iPadach przestał poprawnie działać. Po kilkunastu godzinach okazuje się, że problem jest dość powszechny i znacznie utrudnia korzystanie z iOS-a.
Chodzi tutaj o autoryzację w aplikacji App Store przy pomocy Touch ID. Użytkownicy skarżą się, że zostali całkowicie pozbawieni możliwości autoryzowania konta przy pomocy czytnika biometrycznego, a zamiast tego są proszeni o podanie hasła Apple ID. Przełączanie ustawień nie załatwia sprawy.
Opisane wyżej zachowanie jest ewidentnie błędem systemowym, który najpewniej zostanie usunięty w iOS-ie 8.3.1. I choć Apple jeszcze nie wydał oficjalnego oświadczenia w sprawie błędu z Touch ID, można być pewnym, że aktualizacja z korektą pojawi się lada dzień.
Swoją drogą, zainstalowaliście oprogramowanie iOS 8.3? Zauważyliście jakieś różnice w działaniu systemu, poza oczywiście usunięciem błędów?
źródło: reddit, Apple forum
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) udowadniają, że eksport nie jest zarezerwowany wyłącznie dla dużych…
Orange Flex przygotował ofertę idealną w ramach ferii zimowych, które właśnie trwają. W aplikacji w…
Wygląda na to, że Google Pixel 6a to naprawdę wytrzymały smartfon. Już niejeden egzemplarz wytrzymał…
Niebawem poznamy najcieńszy flagowiec, który zdetronizuje dotychczasowego króla "składaków", czyli HONOR Magic V3. Do debiutu…
Nowa metoda oszustów jest bezlitosna dla niczego nieświadomych Polaków. Policja wydała ważny apel, wskazując, kto…
DeepSeek to nowe objawienie 2025 roku, czyli chatbot AI, który stał się konkurencją dla ChatGPT.…