Niespełna 2 lata temu koreańska firma otwiera w Polsce własne centrum serwisowe. Jest to duże zaskoczenie, gdyż na chwilę ówczesną jedynym miejscem serwisowym gwaranta (mówimy oczywiście o serwisowaniu telefonów komórkowych) była jedna z fabryk LG w Polsce (w Mławie – tak też wskazuje karta gwarancyjna firmy LG dla urządzeń mobilnych).
Jest to pierwsze tego typu centrum serwisowo-doradcze w Europie. Przypomnę, że LG w Polsce ma dwie fabryki, co daje większą i szybszą dostępność wielu produktów LG, głównie telewizorów. Koreańczycy otwierając nowoczesny, naziemny punkt serwisowy, jednocześnie umożliwiają klientom korzystanie z opcji napraw sprzętu od ręki.
Z perspektywy czasu mogę dziś napisać, że naziemne centrum było bardzo dobrym ruchem ze strony Koreańczyków. Osobiście sprawdziłem możliwości, skuteczność, jak i szybkość napraw tego punktu i muszę przyznać, że zostałem obsłużony bardzo fachowo. Na miejscu mogłem również skorzystać z porad fachowców, a także dowiedzieć się czegoś o nowoczesnych technologiach firmowanych przez LG. Dla zainteresowanych podpowiem, że naprawy telefonów odbywają się nawet przy kliencie, chodź zdecydowanie zachęcam, aby w tym czasie udać się do pobliskiego centrum handlowego – na przykład na zakupy. W centrum na Marynarskiej możemy zareklamować każde urządzenie LG – naziemny punkt jest wyposażony także w specjalistyczny sprzęt do naprawy telewizorów czy też lodówek.
Dla wybrednych klientów LG posiada serwis mobilny z dojazdem do klienta i naprawą na miejscu. W momencie kiedy zgłaszamy usterkę poprzez infolinię techniczną, może zostać do nas skierowany technik (opcja dotyczy głównie większych urządzeń: pralek, lodówek czy telewizorów). Jak podaje producent, taka forma serwisowania sprzętu niweluje niezadowolenie klienta bo oszczędza jego czas i pieniądze. Coś w tym jest. 😉
Oczywiście cały czas można przesyłać urządzenia zgodnie z kartą gwarancyjną także do Mławy.
Serwis na ul. Marynarskiej aspiruje do przeprowadzania najszybszych napraw w Polsce. Czy zasługuje na takie miano? Tego nie wiem, ale jestem pewien, że zaczynam doceniać naziemne punkty obsługi klienta.
Czekając na sfinalizowanie naprawy dowiedziałem się sporo na temat nowej technologi OLEDO-wych telewizorów, w samym salonie można również zobaczyć i sprawdzić nowe produkty LG. Lokalizacja punktu jest bardzo przyzwoita, jeśli ktoś nie ma czasu połączyć przyjemnego z pożytecznym, zapoznając się z nowoczesnymi gadżetami, zawsze można udać się do pobliskiego centrum handlowego na zakupu (Galeria Mokotów). Mogę także szczerze polecić obserwacje naprawy telefonu, która jak wspomniałem wcześniej, jest wykonywana przy kliencie. Ciekawe doświadczenie. 😉
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…
Apple iPhone SE 4 będzie miał premierę w Polsce jeszcze wcześniej, niż oczekiwałem. Smartfon zadebiutuje…