Samsung postanowił porzucić swoje logo na obudowie najnowszych propozycji – Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge – i niebawem rozpocznie sprzedaż (od 23 kwietnia 2015 roku) na japońskim rynku, a dokładniej w ramach oferty tamtejszego operatora – NTT DoCoMo.
Zamiast logo Samsung na froncie widnieje logo japońskiego operatora, zaś na tylnym panelu jedynie Galaxy. Tak jest w przypadku Galaxy S6, gdyż Samsung Galaxy S6 Edge nie posiada logo na froncie, zaś na pleckach ulokowane zostało logo operatora oraz poniżej Galaxy. Porzucenie logo producenta ma na celu zwiększenie sprzedaży na japońskim rynku. Czyżby Samsung źle tam się kojarzył?
źródło: phonearena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…