Samsung postanowił porzucić swoje logo na obudowie najnowszych propozycji – Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge – i niebawem rozpocznie sprzedaż (od 23 kwietnia 2015 roku) na japońskim rynku, a dokładniej w ramach oferty tamtejszego operatora – NTT DoCoMo.
Zamiast logo Samsung na froncie widnieje logo japońskiego operatora, zaś na tylnym panelu jedynie Galaxy. Tak jest w przypadku Galaxy S6, gdyż Samsung Galaxy S6 Edge nie posiada logo na froncie, zaś na pleckach ulokowane zostało logo operatora oraz poniżej Galaxy. Porzucenie logo producenta ma na celu zwiększenie sprzedaży na japońskim rynku. Czyżby Samsung źle tam się kojarzył?
źródło: phonearena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Tak wygląda cała seria Apple iPhone 17! Masz okazję sprawdzić design modeli iPhone 17, iPhone…
Wciągający FPS – Turbo Overkill kupicie teraz za niecałe 15 zł w jednym z popularnych…
BNP Paribas ostrzega wszystkich swoich klientów. To jedna z tych wiadomości, których nie można zignorować,…
Jeden z najlepszych telefonów 2025 roku doczekał się nie tylko nowej aktualizacji i co za…
POCO F7 najprawdopodobniej zadebiutuje jeszcze w przyszłym miesiącu. Telefon powinien być na radarze polskiego fana,…
Gmail doczekał się prostej, a jakże niezwykle użytecznej nowości na Androida. Pozwoli ona oszczędzić nam…