Samsung postanowił porzucić swoje logo na obudowie najnowszych propozycji – Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge – i niebawem rozpocznie sprzedaż (od 23 kwietnia 2015 roku) na japońskim rynku, a dokładniej w ramach oferty tamtejszego operatora – NTT DoCoMo.
Zamiast logo Samsung na froncie widnieje logo japońskiego operatora, zaś na tylnym panelu jedynie Galaxy. Tak jest w przypadku Galaxy S6, gdyż Samsung Galaxy S6 Edge nie posiada logo na froncie, zaś na pleckach ulokowane zostało logo operatora oraz poniżej Galaxy. Porzucenie logo producenta ma na celu zwiększenie sprzedaży na japońskim rynku. Czyżby Samsung źle tam się kojarzył?
źródło: phonearena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Na rynek wchodzi nowy, bardzo tani smartfon, w postaci Xiaomi Redmi A5. Ma on kosztować…
RPG akcji z elementami przygodówki – Atlas Fallen: Reign Of Sand jest dostępny do kupienia…
Polacy oszukiwani w najgorszy możliwy sposób. Ryzyko pojawiło się wraz ze zbliżającym się terminem rozliczenia…
Amazfit Active 2 nie tylko mocno staniał w promocji, ale dzięki aktualizacji stał się też…
Wygląda na to, że właściciele całkiem świeżego smartwatcha, jakim jest Amazfit Active 2, mogą mieć…
Testowy prototyp modelu Apple Watch 10 wyciekł właśnie do sieci. Wyposażono go w tajemnicze czujniki,…