Nowoczesny marketing, kontrowersyjna reklama, to działania, które w obecnych czasach pozwalają wypromować niemal każdy ciekawy produkt do rangi urządzenia kultowego. Nawet, jeśli do tej chwili nie słyszeliście o Sony Ericsson Xperia Play – po tej reklamie nazwa tego produktu powinna utrwalić się w Waszej pamięci 🙂
Na początek kilka informacji o samym urządzeniu. Xperia Play, to w sumie pierwsza nowoczesna hybryda konsoli i telefonu komórkowego od czasu starej, dobrej Nokii nGage.
Urządzenie będzie działać pod kontrolą Androida 2.3 Gingerbread, posiada 4-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 480×854 piksele, aparat o matrycy 5 megapikseli wraz z autofocusem. Znalazło się też miejsce dla głośników stereo, Bluetooth’a, WiFi oraz GPS. Telefon, a właściwie hybryda, posiada 512 MB RAM, 400 MB wbudowanej pamięci oraz czytnik kart Micro SD. Jako, że urządzenie ma cieszyć graczy (a doskonale wiemy, że nie ma nic gorszego, niż tak popularne LAG-i w grach 😉 ), producent zdecydował się na procesor Qualcomm QSD8255 o taktowaniu 1 gigaherca a także układ graficzny Adreno 205, jak i wysuwany panel sterowania przeznaczony do gier.
Warto też przypomnieć, że cena nowego dziecka Sony Ericssona będzie dość wygórowana. Wstępnie mówi się o kwocie przekraczającej 2,500 PLN.
Teraz, po tym krótkim wstępie i zarysowaniu Wam możliwości tej hybrydy, zachęcam do obejrzenia nowego filmu promującego Xperia Play:
Reklama nie jest „aż tak kontrowersyjna”, jak zapewne wielu z Was się spodziewało, nie ma też tak wszechobecnych w mediach, pięknych kobiecych kształtów, ale jednak – moim zdaniem – jest coś w tej reklamie, co sprawia, że Xperia Play zdoła zapaść w pamięć wielu internautom.
Żeby tak jeszcze cena tego urządzenia była nieco niższa…
źródło: android.com.pl
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.